تحویل ۱۳۵ قلاده سگ به حامیان حقوق حیوانات

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با همراهی جمعی از هنرمندان و حامیان حقوق حیوانات در نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب در آرادکوه حضور یافت و بنا بر توافق ۱۳۵ قلاده سگ را به حامیان بوستان‌های سرخه حصار، چیتگر و منطقه‌ تلو تحویل داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، حمیدرضا تحصیلی با اشاره به این که چندی پیش طی طرحی ضربتی سگ‌های بوستان‌های سرخه حصار، چیتگر و منطقه‌ تلو جمع‌آوری شدند، اظهار کرد: صبح روز گذشته نمایندگان حامیان حیوانات مناطق نام برده و جمعی از هنرمندان در مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب حضور یافتند و سگ‌های محدوده‌ مربوط به خود را جهت رهاسازی در نواحی تحت پوشش تحویل گرفتند.

وی این همکاری را آغاز مسیری روشن در راستای شفاف‌سازی عملکرد شرکت ساماندهی دانست و ادامه داد: حضور حامیان در این مرکز و رصد تمامی‌ مراحل زنده‌گیری نشانگر هدف ما در جهت سلامت فعالیت‌های شرکت است و به‌زودی از اصحاب رسانه برای حضور در این مرکز دعوت خواهد شد.

تحصیلی تصریح کرد: آسایش روانی شهروندان و رضایت خاطر حامیان از دغدغه‌های ما است و در همین راستا پذیرای تمامی انتقادات در کنار طرح‌ها و پیشنهادات حامیان هستیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: انتظار می‌رود حامیان ضمن همدلی با شهرداری تهران و با توجه به شعار تهران شهری برای همه، در راستای فرهنگ‌سازی جهت ایمنی محیط شهری، رعایت حقوق شهروندان و احقاق حقوق حیوانات یاری‌گر ما باشند.

کد خبر 377490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.