هیچکدام از اعضای شورای شهر تهران استعفا نداده‌اند

رئیس شورای شهر تهران در خصوص استعفای اعضای شورا برای حضور در انتخابات مجلس گفت: هیچکدام از اعضای شورا استعفا نداده اند و تا سال ۱۴۰۰ در خدمت شهروندان خواهند بود.

به گزارش ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاران در رابطه با عدم رعایت عدالت در توزیع طرح‌های ترافیک خبرنگاری در بین رسانه‌ها اظهار کرد: طبق اطلاع من سال گذشته سهمیه‌ها از طریق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اختصاص داده می‌شد، اما امسال کمیسیونی متشکل از نمایندگان کمیسیون فرهنگی، حمل و نقل، اصناف و ارشاد، به صورت مشترک در خصوص سهمیه بندی‌ها تصمیم گیری کردند.

هاشمی با بیان اینکه تعداد سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران محدود است، گفت: بیش از دو هزار سهمیه برای رسانه‌ها در نظر گرفته شده و با توجه به تعداد درخواست کنندگان، به نظر می‌رسد به هر رسانه بزرگ حدود ۳۰ سهمیه اختصاص یابد.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: برای مشخص شدن سهمیه‌ها می‌توانید درخواست کنید تا سهمیه‌ها علنی و شفاف اعلام شود.

وی ادامه داد: در این سیستم مالکیت خودرو مهم نیست و تنها اسم فرد دارای اهمیت است، زیرا برخی خودروهایشان به نام پدر و مادر یا همسر است، اما خود از آن استفاده می‌کنند و بسیاری از خودروها قولنامه‌ای است و تشخیص آن آسان نیست.

هاشمی در خصوص تجمع کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو نیز گفت: سوء تفاهمی در این خصوص ایجاد شده بود که با واقعیت تطبیق ندارد.

وی در خصوص استعفای اعضای شورا برای حضور در انتخابات مجلس گفت: تاکنون هیچ کدام از اعضای شورا استعفا نداده اند و تا سال ۱۴۰۰ در خدمت شهروندان خواهند بود.

کد خبر 377486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.