۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
طنین صوت قرآن در چهارباغ خاطره

محفل انس با قرآن "به بالا نگاه کن"، هشتم خردادماه از ساعت ۲۰:۳۰ در پیاده راه چهارباغ میزبان شهروندان است.

به گزارش ایمنا، مسئول امور رویدادهای فرهنگی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه محفل انس با قرآن کریم در فضای روباز پیاده راه چهارباغ برگزار می شود، گفت: همواره در دستوارت دینی درخصوص قرآن و تلاوت آن تاکید شده است اما خلأی که ما احساس کردیم این بود که عموما محافل قرآنی و دعاها در فضاهای بسته انجام می شود درصورتی که برگزاری چنین محافلی در فضاهای باز شهری موجب بهره گیری عموم از چنین حس معنوی خواهد شد.

سید ابراهیم حسینی افزود: این محفل قرآنی با عنوان "به بالا نگاه کن" در محور پیاده راه چهارباغ و روبه‌روی مدرسه امام صادق(ع) برگزار می شود و دلیل این انتخاب، قدمت خیابان چهارباغ عباسی، توجه به آن به عنوان یک گذر فرهنگی و هم‌چنین وجود مدرسه امام صادق(ع) بوده است که مسئولین مدرسه نیز در این خصوص یاریگر ما خواهند بود.

وی با اشاره به حضور قاریان بین المللی در این محفل تصریح کرد: در این محفل از قاریان ممتاز و بین المللی بهره خواهیم برد و بنابه گفتۀ پیامبر اکرم(ص) که فرموده اند قرآن را زیبا تلاوت کنید تا اثرگذار باشد، ما نیز به دنبال آن بودیم تا از اساتید و قاریان خوش لحن استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: بر این اساس محفل انس با قرآن با حضور اساتید حمیدرضا احمدی وفا و کریم منصوری از قاریان ممتاز بین المللی، دکتر مسعود نیکدستی قاری بین المللی و استاد موسی معتمدی از حافظان برتر کشوری برگزار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: تلاش کرده ایم تا امکان پخش مستقیم این محفل از طریق شبکه قرآنسیمای جمهوری اسلامی ایران فراهم شود؛ ضمن اینکه گروه هم‌نوایی بین المللی شمیسا که از گروه های بین المللی است نیز به ارائه برنامه می پردازند.

گفتنی است؛ محفل انس با قرآن کریم با عنوان "به بالا نگاه کن" به همت اداره رویدادهای فرهنگی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان چهارشنبه هشتم خردادماه برابر با ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰:۳۰ در پیاده راه چهارباغ، روبه روی مدرسه امام صادق(ع) برگزار می شود.

کد خبر 377478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.