۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
مرگ کودک ۷ ساله در زاینده‌رود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ظهر امروز کودک هفت ساله به دلیل غرق‌ شدن در رودخانه زاینده‌رود، جان باخت.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه غرق شدن کودک هفت ساله در زاینده رود، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در روستای برآن شمالی اتفاق افتاده است، افزود: این حادثه در ۲۵ کیلومتری اصفهان بوده و نیروهای امداد و نجات آتش نشانی در کمترین زمان ممکن از ایستگاه‌های پنج و ۲۳ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه کودک احتمالا در همان لحظات اول غرق در رودخانه فوت شده است، ادامه داد: بعد از جست‌وجو در بستر رودخانه جسد بی‌جان پسر بچه هفت ساله پیدا شد.

وی با بیان اینکه فوت این کودک از سوی اورژانس و نیروی انتظامی تایید شده است، اضافه کرد: ممنوعیت شنا در رودخانه مدت‌هاست که به شهروندان گوشزد می‌شود و این در حالی است که آنطور که باید به هشدارها توجهی نشده و حاصل آن نیز حوادثی مانند فوت این کودک است.

کاوه آهنگران تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم از شنا در رودخانه زاینده رود پرهیز کنند تا بیش از این شاهد از بین رفتن جان فرزندان این سرزمین بر اثر این حوادث نباشیم.

کد خبر 377475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.