مردم چشم‌انتظار تدبیر مسئولان هستند

شهرضا _ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طبقه متوسط و ضعیف جامعه چشم‌انتظار اقداماتی هستند که مشکلات آنان را رفع یا حداقل کاهش دهد.

سمیه محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با بیان اینکه وضعیت معیشتی و اقتصادی بسیاری از مردم مناسب نیست و لازم است تدابیر جدی برای حمایت از آنان اتخاذ شود، تصریح کرد: طبقه متوسط و ضعیف جامعه چشم‌انتظار اقداماتی هستند که مشکلات آنان را رفع یا حداقل کاهش دهد.

وی با بیان اینکه بیکاری از مهمترین مشکلات جامعه است، اظهار کرد: در سالی که به عنوان "رونق تولید" نامگذاری شده است باید بروکراسی سنگین اداری حذف و روند سرمایه‌گذاری تسهیل شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه بروکراسی سنگین اداری به مانعی بزرگی در مسیر توسعه و اصلاح وضعیت صنایع استان تبدیل شده است، تأکید کرد: مسئولان با اشراف به این معضل اقدامات خوبی برای رفع آن برداشته‌اند، اما لازم است کارها با شتاب بیشتری پیگیری شود.

محمودی خاطرنشان کرد: ایجاد منطقه وی‍ژه اقتصادی در شهرضا از طرح‌های مهمی بود که برای کاستن از آمار بیکاری پیگیری شد و برای تحقق آن لازم است مسئولان استانی و شهرستانی همکاری کنند.

وی با بیان اینکه باید برای اصلاح مسیرهای مواصلاتی بویژه در مناطق روستایی تهمیدات ویژه در نظر گرفته شود، یادآور شد: زندگی مردم مناطق شهری و روستایی تحت تأثیر نوسانات قیمت ارز قرار گرفته و باید برای بهبود معیشت آنان اقدام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تشدید نوسانات ارزی در سال گذشته و به ویژه در ماه‌های منتهی به پایان سال باعث ایجاد سردرگمی در واحدهای تولیدی و افزایش قیمت‌ها شد و جلوگیری از ادامه این روند نیازمند استفاده از نظر اقتصاددانان کارآمد و کاردان است.

کد خبر 377468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.