برگزاری مدرسه بهاری صنایع دستی در اصفهان

مدیریت پژوهش، خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با همکاری موزه هنرهای معاصر مدرسه بهاری صنایع‌دستی اصفهان را ویژه عموم شهروندان برگزار می‌کند.

مدیر مرکز پژوهش، خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به عضویت اصفهان در شبکه شهرهای خلاق یونسکو، دبیرخانه شهرهای خلاق در اصفهان برنامه‌هایی را در این راستا تعریف کرده که یکی از آنها طراحی مدارس فصلی صنایع دستی است.

سعید ابراهیمی با بیان اینکه در فصل بهار چهارمین دوره متوالی فصول مدارس صنایع دستی برگزار می‌شود، افزود: روز بیستم خرداماه سال‌جاری به بهانه فرارسیدن روز جهانی صنایع دستی، مدرسه بهاری صنایع‌دستی در محل موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری مدرسه بهاری صنایع دستی ایجاد رغبت در شهروندان نسبت به صنایع‌دستی و آشنا کردن آنها با زمینه های صنایع دستی با امید راه اندازی  کسب و کار جدید در حوزه صنایع دستی است.

مدیر مرکز پژوهش، خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان ادامه داد: مدرسه بهاری صنایع‌دستی اصفهان در رشته‌های کارگاه های خلاقانه صنایع دستی، قلم‌زنی، میناکاری، کاشی هفت رنگ و دوخت چرم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در مدرسه بهاری صنایع دستی تا ۱۲ خردادماه سال جاری فرصت دارند به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت http://www.eventbox.ir  و یا به صورت حضوری در ساعات اداری به دفتر مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان واقع در میدان امام حسین (ع)، ارگ جهان نما، فاز۳، طبقه دوم، روبه روی شهر کتاب مراجعه کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه هزینه ثبت نامه برای هر نفر مبلغ ۵۰ هزار تومان و زمان آن از ۲۰ تا ۳۰ خردادماه ۹۸ طی ۹ جلسه تعیین شده است، گفت: محل برگزاری مدرسه بهاری صنایع دستی در موزه هنرهای معاصر اصفهان واقع در خیابان استانداری است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مدارس صنایع دستی در راستای اهداف شکل‌گیری عضویت اصفهان در شبکه شهرهای خهلاق یونسکو است و این رویدادها همچون ادوار قبل به ثبت سایت یونسکو خواهد رسید و به عنوان یکی از فعالیت‌های اصفهان در راستای بیانیه اصفهان در شبکه شهرهای خلاق این رویداد به ثبت خواهد رسید.

کد خبر 377459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.