توجه ویژه به مناسب‌سازی در پروژه‌های شهری

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با تشکیل "ستاد مناسب‌سازی فضاهای شهری" توجه و تمرکز ویژه‌ای به افزایش مطلوبیت فضاهای شهری برای معلولان، جانبازان، سالمندان و کم‌توانان جسمی حرکتی در قالب یکی از سیاست‌های کلان در برنامه راهبردی اصفهان دارد.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در پروژه‌های شهری اصفهان موضوع مناسب‌سازی همواره مورد توجه بوده و اجرایی شده است، اظهار کرد: مناسب‌سازی پروژه‌ها براساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی دولت و شهرداری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در سال‌های اخیر در پروژه‌های جدید به موضوع مناسب‌سازی توجه ویژه‌ای داشته است، گفت: در ساختمان‌های شهرداری از جمله فرهنگ‌سراهای شهر دستورالعمل‌های مربوط به مناسب‌سازی اجرایی شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: برای مناسب‌سازی خیابان‌های قدیمی شهر با همکاری مشاور و سازمان طراحی شهرداری، طرح‌های مورد نظر تهیه و به مناطق مربوطه ابلاغ شده که براساس اولویت اصلاح خواهد شد.

وی ادامه داد: همه ساله اعتبار ویژه‌ای برای مناسب‌سازی شبکه معابر و تقاطع‌ها در نظر گرفته می‌شود و مناسب سازی‌ها بر اساس اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد.

مظفر با بیان اینکه مشاور مناسب‌سازی شهرداری اصفهان یکی از معلولان شهر است که بر امور مرتبط با مناسب‌سازی معابر شهر نظارت می‌کند، گفت: شهرداری اصفهان با تشکیل "ستاد مناسبسازی فضاهای شهری" توجه و تمرکز ویژه‌ای به افزایش مطلوبیت فضاهای شهری برای معلولان، جانبازان، سالمندان و کم‌توانان جسمی حرکتی در قالب یکی از سیاست‌های کلان در برنامه راهبردی اصفهان دارد.

کد خبر 377447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.