سومین جنگ ستارگان در ٨ خرداد

دویست و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"سومین جنگ ستارگان در ٨ خرداد" عنوان اصلی این رسانه است که به دیدار روز هشتم خرداد تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اشاره دارد. با نگاهی به تاریخ دیدارهای جام حذفی، این دو تیم برای سومین مرتبه است که در تاریخ هشتم خرداد در همین جام حذفی به مصاف هم می‌روند. لازم ذکر است که پرسپولیس در دو دیدار گذشته که یکی مربوط به بیست سال قبل و دیگری هشت سال پیش بوده، تیم پیروز میدان است. "فوتبال اصفهان" اما اعتقاد دارد که در هشتم خرداد داستان متفاوت خواهد بود.

"حسینی، ولسیانی و قاسمی‌نژاد در راه سپاهان" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که خبر مذاکرات اولیه با جورج گو ولسیانی مدافع گرجستانی تیم نساجی و محمدرضا حسینی هافبک تیم ذوب آهن جهت حضور فصل بعد در سپاهان را می‌دهد. در این بین امین قاسمی نژاد ستاره این روزهای تیم پدیده نیز مورد توجه باشگاه سپاهان بوده و احتمال حضور این بازیکن در بین زرد پوشان زیاد است.

"الاتحاد را بی خیال شو، به الوحده فکر کن" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و هفتمین شماره "فوتبال اصفهان" است که با توجه به عقب افتادن دیدار تیم‌های ذوب آهن و النصر تکلیف تیم‌های گروه دوم مشخص شدند که الوحده تیم اول و الاتحاد در جایگاه دوم جدول گروه دوم قرار گرفت. اکنون در صورت شکست یا تساوی برابر النصر ذوب آهن باید در مرحله بعدی به مصاف تیم دوم گروه B یعنی الاتحاد عربستان برود که در آن صورت بار دیگر از امتیاز میزبانی محروم گشته و مجبور است هزینه زیادی صرف رفتن به کشور بی‌طرف جهت بازی با الاتحاد داشته باشد. حالا در چنین شرایطی شاید ذوبی‌ها یک باخت مصلحتی برابر النصر را ترجیح دهند تا در دیدار مرحله بعد به مصاف الوحده بروند.

"چهارشنبه تعادل بر هم می‌خورد" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 377431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.