شفیعی: بازسازی تالار هنر حدود یک سال زمان می‌برد

مدیر مرکز تخصصی تئاتر اصفهان گفت: احتمالاً تا تجهیز تالار تمام شود حدود یک سال طول بکشد اما در حال حاضر نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان این پروژه اعلام کرد.

مهدی شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازسازی تالار هنر شروع شده است اما چون بحث‌هایی پیرامون طرح این تالار مطرح بود و طرح اولیه تعدیل و قرار شد گستردگی تعمیرات کاهش پیدا کند نمی‌توانم پیش بینی دقیقی برای پایان بازسازی ارائه کنم.

مدیر مرکز تخصصی تئاتر اصفهان ادامه داد: احتمالاً تا تجهیز تالار تمام شود حدود یک سال طول بکشد اما در حال حاضر نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان این پروژه اعلام کرد.

وی در خصوص اختصاص سالنی برای تمرین گروه های تئاتر در مدتی که تالار تجهیز می‌شود، گفت: با توجه به اینکه تمرین تئاتر یک کار پر سروصداست باید سالنی را پیدا کنیم که کاربری دیگری نداشته باشد و گروه‌ها بتوانند به راحتی با شرایط مناسب تمرین کنند با رایزنی‌هایی که با حوزه هنری و ارشاد داشتیم در تلاشیم که چنین مکانی را برای گروه‌ها فراهم کنیم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

شفیعی با اشاره به فعالیت‌های تالار هنر در سال جاری خاطرنشان کرد: در برنامه خود مبحث حمایت از تئاترهایی را داریم که در سالن‌های دیگر اجرا می‌شوند و علاوه بر آن تلاش می‌کنیم که جشنواره را با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار کنیم.

مدیر مرکز تخصصی تئاتر اصفهان با بیان اینکه شرایط مالی و اجرایی به ما اجازه نمی دهد که زمان دقیق بازگشایی تالار را بگوییم،‌ گفت: همه در تلاش هستند که شرایط فراهم و وضعیت تئاتر روز به روز بهتر شود.

کد خبر 377428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.