این تلویزیون هنگام خاموش بودن جمع می‌شود!

شرکت ال جی، تلویزیونی طراحی کرده است که هنگام خاموش بودن با فشار دادن یک دکمه جمع می‌­شود و داخل یک جعبه نقره‌­ای براق قرار می­‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود این که تلویزیون به عنوان یک جعبه جادویی پرطرفدار میان مردم شناخته شده است، این دستگاه به هنگام خاموش بودن شبیه یک تابلوی سیاه بزرگ به نظر می‌رسد و بسیاری افراد تمایل ندارند قسمتی از اتاق نشینمن خود را به آن اختصاص دهند.

 شرکت ال جی، تلویزیونی طراحی کرده است که هنگام خاموش بودن با فشار دادن یک دکمه جمع می‌­شود و داخل یک جعبه نقره‌­ای براق قرار می­‌گیرد، بنابراین هیچ گونه فضایی را اشغال نمی‌کند و زمان روشن شدن نیز در مدت کمتر از ۱۰ ثانیه به حالت اول باز می‌گردد. موضوع قابل توجه اینکه تلویزیون بسته شده قابل رویت نیست و  افراد نمی‌توانند فرآیند جمع شدن و باز شدن آن را ببینید.

این تلویزیون ۶۵ اینچی دارای رزولوشنk 4 است، کیفیت تصویر، کنتراست و روشنایی آن با مدل‌های مشابه تخت هیچ تفاوتی ندارد. یک بلندگوی ۱۰۰ واتی Dolby Atmos  نیز در قسمت پایینی این تلویزیون تعبیه شده است که امکان مجازی کردن صداهای دریافتی را فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی­‌های محصول جدید ال جی می‌توان به حالت"Line Mode" اشاره کرد که در آن تنها یک چهارم بالایی صفحه نمایش بسته نمی­‌شود و بیرون از جعبه باقی می‌­ماند. بنابراین کاربران می‌توانند علاوه بر نمایش تاریخ و ساعت و تصاویر انتخابی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند اما کاربران نباید جعبه­‌ای را که تلویزیون جمع‌شده داخل آن قرار می‌گیرد به عنوان میز استفاده کنند.

ال جی یکی از شرکت‌­هایی است که AirPlay2 اپل را به نسل جدید تلویزیون­‌های خود اضافه کرده است؛ این گجت شگفت‌انگیز در کنار Google Assistant از الکسا ((Alexa که اخیرا به نرم افزار WebOS ال جی اضافه شده است پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 377425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.