با این عینک به دنیای خیال سفر کنید

عینک Nreal LightT، یک گجت جدید است که امکان سفر به دنیای خیال را برای کاربران فراهم می‌کند و اشیای پیرامون را به شکل خاصی نمایش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت "Nreal " که توسط یکی از کارکنان سابق Magic Leap تاسیس شده یک عینک واقعیت ترکیبی طراحی کرده است که کاربران می­­‌توانند از آن به عنوان یک عینک معمولی در خیابان استفاده کنند، در حالی که محصولات مشابه مانندMagic Leap one  یا Microsoft's HoloLens اندازه­ بزرگی دارند و نمی­‌توان آن­‌ها را در هر مکانی بر چشم گذاشت.

با در نظر گرفتن وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی این عینک عجیب و غریب، می­‌توان گفت که کیفیت تصویر بالایی دارد. گجت جدید میدان دید ۵۲ درجه‌­ای در اختیار کاربر قرار می­‌دهد، بنابراین این نوع عینک قسمت زیادی از صحنه­‌هایی را که دیده می‌شود پوشش می‌­دهد. شیشه تعبیه شده در این عینک نیز به اندازه‌­ای شفاف است که کاربران می­‌توانند به وضوح دنیای پیرامون خود را مشاهده کنند و در عین حال به دنیای خیال سفر کنند.

عینک Nreal LightT از پردازنده خود جداست؛ سیمی که از یکی از دسته‌های آن آویزان است به یک پردازنده متصل است و وظیفه  تامین انرژی الکتریکی دستگاه را بر عهده دارد. پردازنده این گجت از نوع اسنپدراگون ۸۴۵ است و بلندگوهایی که در قسمت انتهای دسته­ عینک قرار گرفته باعث می‌شود، صدای وقایع اطراف با کیفیت بهتری به گوش برسد.

"عینک واقعیت ترکیبی" یک کنترل دایره‌ای شکل کوچک به نام " Ore" دارد و برای افراد امکان اعمال دستورات را توسط دکمه­‌هایی که روی آن قرار دارد فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گجت جدید این است که  فرد سرش را به هر طرف بچرخاند، اشیای پیرامون خود را  به شکل خاصی مشاهده می‌کند.

بازی­‌های زیادی که برای این عینک طراحی شده است با تلفیق دنیای واقعیت و خیالات، کاربران را سرگرم می‌کند و اوقات خوشی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. این دستگاه ۱۵ گرم وزن دارد و به راحتی می‌توان آن را  به گردن  آویزان کرد و یا داخل جیب قرار داد.

کد خبر 377424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.