سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران ۳ درصد است

شهردار تهران گفت: سهمیه طرح ترافیک که به خبرنگاران اختصاص یافته همان سهمیه‌ای است که شورای شهر تهران آن را مصوب کرده است.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی اظهار کرد: طی هفته گذشته خبرهایی در رابطه با عرضه برنج مخلوط در فروشگاه شهروند ابهاماتی ایجاد کرد که در این باره باید بگویم این فروشگاه نزدیک به ۲۵ سال است که مایحتاج مردم را عرضه می‌کند و امروز موضوع عرضه برنج مخلوط به جای برنج ایرانی در این فروشگاه مطرح شده است.

حناچی ادامه داد: این اتهام از سوی سازمان تعزیرات مطرح شد که از طریق فروشگاه شهروند درخواست کردیم آزمایشگاه سومی کیفیت و ارزش برنج‌های موجود در این فروشگاه را بررسی و نظر خود را اعلام کند.

شهردار تهران ادامه داد: برنج‌ها باید با قیمتی که از سوی سازمان تعزیرات تعیین می‌شود بین مردم عرضه شود.

وی اضافه کرد: قسمتی از این برنج‌ها برای ارائه به آزمایشگاه از سوی شهرداری تهران جداسازی و جهت بررسی ارسال شد و اگر نظر آزمایشگاه سوم این بود که برنج‌های ایرانی با برنج‌های بی‌کیفیت خارجی مخلوط شده و به مردم عرضه شده است به طور حتم با مسببان این اقدام برخورد جدی خواهد شد.

حناچی در پاسخ به ابهامات به وجود آمده در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاران گفت: در شورای شهر تهران ۳ درصد سهمیه طرح ترافیک به خبرنگاران اختصاص پیدا کند و اعضای شورای شهر این مصوبه را جهت اجرا به شهرداری تهران ابلاغ کرد و سهمیه‌ای که به خبرنگاران اختصاص یافته است همان سهمیه‌ای است که شورای شهر تهران آن را مصوب کرده است.

کد خبر 377419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.