۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
توزیع سبد کالا در لنجان

لنجان _ رییس اتاق اصناف لنجان گفت: باتوجه به اهمیت کنترل قیمت کالاها در بازار، سبدهای غذایی شامل شکر و گوشت در شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محمدجواد نورانی در نشست با مسئولان این شهرستان با بیان اینکه در ماه رمضان در لنجان کمبود کالای اساسی وجود ندارد، اظهار کرد: برای مدیریت بازار کالای اساسی در این ماه، جلسات متعدد تنظیم بازار برگزار شد تا بتوانیم در زمینه توزیع کالا و مدیریت و کنترل قیمت‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به توزیع هشت تن گوشت منجمد در شهرها و روستاهای این شهرستان، افزود: باتوجه به اهمیت کنترل قیمت بازار، ۲۳۰ تن شکر بین قنادی‌های لنجان توزیع شد تا از افزایش قیمت تولیداتی چون پولکی، نبات، بامیه و زولبیا جلوگیری شود.

رییس اتاق اصناف لنجان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده هر کیلو پولکی و نبات در شهرستان هفت هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو زولبیا و بامیه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری و عرضه شد.

وی با بیان اینکه برای کنترل عرضه کالای مرغوب و با نرخ مصوب، بازرسان اتاق اصناف و دیگر تشکل‌ها در وضعیت آماده‌باش قرار دارند، گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون انجام حدود ۱۱۵ مرحله بازرسی در شهرستان منجر به صدور ۳۲ برگه تخلف شد و این روند برای حفظ تعادل بازار و افزایش رضایت مردم ادامه خواهد داشت.

کد خبر 377374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.