بودجه نداریم یک بلیط رفت و برگشت تهیه کنیم!

رییس هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: بازیکنان رفتینگ همه هزینه‌هایشان بر عهده خودشان است و به دلیل اینکه این رشته جزو رشته‌های المپیکی نیست، فدراسیون کشور در آن سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

سلمان قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسابقات قهرمانی جهانی رفتینگ، اظهار کرد: ماه گذشته مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد که تیم بانوان اصفهان را مهرزاد مسعودی، زهرا قاعدی، مژگان مجیری، زهرا مهدوی و مبینا قاسمی تشکیل می‌دادند؛ در نهایت تیم چهارمحال و بختیاری در بخش آقایان و تیم اصفهان در بخش بانوان برای تیم ملی انتخاب شدند. 

وی افزود: مسابقات جهانی ۲۰۱۹ ترکیه از ۱۸تا ۲۳ خردادماه به میزبانی ترکیه در رده سنی بزرگسالان انجام می‌شود. 

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان با بیان اینکه میزبان مسابقات در خصوص جوایز حرفی نزده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان رفتینگ همه هزینه‌هایشان بر عهده خودشان است و به دلیل اینکه این رشته جزو رشته‌های المپیکی نیست، فدراسیون کشور در آن سرمایه گذاری نمی‌کند.

قاضی عسگر اضافه کرد: اگر خود ما می‌توانستیم کاری برای بازیکنان رفتینگ انجام دهیم، بلیط رفت و برگشت آن‌ها را تهیه می‌کردیم که بودجه نداریم؛ البته سال گذشته تا جایی که توان داشتیم کمکشان کردیم تا لوازمشان را تهیه کنند.

وی در خصوص کسب مقام تیم‌های اصفهانی در مسابقات جهانی، تصریح کرد: دفعه قبل که دخترانمان در این مسابقات حضور یافتند توانستند سوم جهان شوند، امیدواریم این بار هم مقام خوبی کسب کنند.

رییس هیئت قایقرانی استان اصفهان با اشاره به اینکه تمرینات بانوان در رودخانه زاینده‌رود برگزار می‌شود، تأکید کرد: با جاری بودن آب زاینده‌رود می‌توانیم تمرینات تیم‌های قایقرانی را در آنجا برگزار کنیم.

کد خبر 377358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.