بارش رگباری در شمال اصفهان/ ناپایداری جوی تا پایان هفته ادامه دارد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی تا پایان هفته، گفت: طی این مدت در بیشتر مناطق به ویژه نیمه شمالی استان، تندباد لحظه ای، بارش رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

 ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم شرایط جوی ناپایدار روی استان تا پایان هفته، اظهار کرد: براین اساس طی این مدت در بیشتر مناطق از ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد شدید، تندباد لحظه ای،  رگبارهای بهاری و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان  ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده خوروبیابانک با دمای ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

هنرمند با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته گفت: بیشترین بارش ها به ترتیب از فریدونشهر با میانگین ۵.۹ میلی متر و بویین میاندشت با میانگین یک میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 377350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.