باید سهمیه تماشاگران سپاهان ۹۰ درصد باشد/ عملکرد مدیریت ورزش اصفهان برای من قابل قبول نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید سهمیه تماشاگران سپاهان ۹۰ در صد باشد و نباید به ۵۰ درصد کاهش پیدا کند که این موضوع را نیز به وزیر ورزش تذکر داده‌ام. طبق قانون ۹۰ به ۱۰ است، ۹۰ درصد میزبان و ۱۰ درصد میهمان است همان باید رعایت شود.

حیدرعلی عابدی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در مورد استیضاح وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: من موافق این استیضاح نیستم و جزء استیضاح کنندگان نیز نخواهم بود و صرفاً به وزیر در مورد اوضاع و احوال پیش آمده تذکر دادم.

وی افزود: سلطانی‌فر وزیر فعالی است اما ساختار فدراسیون‌های ورزشی ما به شکلی نیست که وزیر بتواند دخالت مستقیم داشته باشد از این رو باید اصلاحاتی انجام شود و برای جلوگیری از اتفاقاتی که می‌افتد، وزیر زمان لازم دارد تا بتواند آن‌ها را مدیریت کند و کاستی‌های گذشته را جبران نماید.

عابدی در مورد بازی نیمه نهایی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: سهیمه تماشاگران سپاهان ۹۰ در صد باید باشد و نباید به ۵۰ درصد کاهش پیدا کند که این موضوع را نیز به وزیر تذکر داده‌ام. طبق قانون ۹۰ به ۱۰ است، ۹۰ درصد میزبان و ۱۰ درصد میهمان است همان باید رعایت شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد مدیریت ورزش اصفهان به عنوان نماینده وزیر در استان عنوان داشت: من در مورد اشخاص معمولا کمتر صحبت می‌کنم اما مجموع عملکرد مدیریت ورزش اصفهان برای من قابل قبول نیست و می‌تواند خیلی بهتر و قوی‌تر باشد.

کد خبر 377283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.