افتتاح خط اتوبوس شهرک شهید کشوری به ایستگاه قطار شهری

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر یک خط اتوبوس از مبداء شهرک شهید کشوری به مقصد ایستگاه قطار شهری و پایانه صفه افتتاح شد و برای جابجایی شهروندان و اهالی این شهرک آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمدرضا برکت از افتتاح خط شماره ۱۰۷ اتوبوس واحد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشر در شهرک شهید کشوری خبر داد و اظهار کرد: منطقه شش شهرداری اصفهان با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی، برای رفاه حال اهالی شهرک شهید کشوری و شهروندان اقدام به راه اندازی یک خط اتوبوس از مبداء شهرک شهید کشوری به مقصد ایستگاه قطار شهری پایانه صفه کرده است.

وی ادامه داد: این خط در روزهای گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت تا شهروندان ساکن در این شهرک بتوانند از طریق ایستگاه قطار شهری صفه به نقاط مختلف شهر دسترسی آسان و پاک داشته باشند.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح به عبور و مرور شهروندان با وسایل نقلیه عمومی، کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک می کند، گفت: این خط با پنج دستگاه اتوبوس هر روز از ساعت شش صبح تا ۲۱ به شهروندان خدمت رسانی می کند و به طور میانگین هر ۱۲ دقیقه یک اتوبوس از ایستگاه سه راهی گلستان و بوستان شهرک شهید کشوری مسافران را به ایستگاه صفه و بالعکس منتقل می کند.

وی از افزایش احتمالی تعداد اتوبوس های این خط در صورت استقبال شهروندان خبر داد و تصریح کرد: چنانچه تعداد مسافران این خط زیاد باشد و اهالی این منطقه از اتوبوس ها استفاده کنند، تعداد اتوبوس ها را افزایش خواهیم داد.

کد خبر 377277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بيگي IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام.... خواهش ميكنيم از ايستگاه اخر شهرك كه همان ورودي و خروجي شهرك (از سمت امامزاده ردان) است.... واحدهاي شهرك به سمت پايانه صفه حركت كنند.... با تشكر