اکثر بازیکنان تمایل به همکاری دارند/ هدف ذوب‌آهن رسیدن به فینال آسیاست

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: تیمی که قصد دارد در فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد نباید برایش مهم باشد که در مرحله بعد در مقابل چه تیمی قرار خواهد گرفت.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تأکید بر همدلی تمام مجموعه باشگاه ذوب‌آهن در موفقیت این تیم اظهار کرد: عملکرد ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم مشخص است، ما یک نیم‌فصل رؤیایی داشتیم و نتایجی که دلخواه باشگاه بود به دست آمد که حاصل همدلی بازیکنان، کادر فنی، هیئت‌مدیره باشگاه و مدیریت کارخانه ذوب‌آهن بود.

وی خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم جزء بهترین‌ها بودیم و با رتبه سوم به کار خود پایان دادیم و بهترین سکویی که می‌توانستیم برای باشگاه ذوب‌آهن متصور شویم رتبه ششم بود که خوشبختانه محقق شد و توانستیم نتیجه تلاش و همدلی‌مان را ببینیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه شاید هماهنگ نبودن نمازی با بازیکنان علت نتایج نه‌چندان مناسب بوده است، خاطرنشان کرد: مشخصاً کادر فنی خیلی در نتایج تیم مؤثر است و اگر تاثیری نداشت احتیاجی به تغییر مربی نبود. در دورانی که نمازی سرمربی ذوب بود شاید ناهماهنگی با بازیکنان و نداشتن شناخت کافی از بازیکنان باعث کسب آن نتایج نه‌چندان مناسب بود.

کادر فنی به تنهایی در کسب این موفقیت‌ها مؤثر نیست

وی با بیان اینکه کادر فنی به تنهایی در کسب این موفقیت‌ها مؤثر نیست، افزود: منصوریان در چهار بازی اول شناخت کافی نداشت، او در ادامه با ذوب آهن آشنا شد و صمیمیت و هم‌دلی را در بین بازیکنان ایجاد کرد؛ تنها کادر فنی در کسب این موفقیت‌ها مؤثر نیست و همدلی بین مدیریت باشگاه، مدریت کارخانه، کادر فنی و بازیکنان همه و همه باعث این موفقیت بود، البته نباید از این نکته غافل شد که مؤثرترین نقش را کادر فنی داشته است.

جمشیدی با انتقاد از اینکه به‌طور یکسان به ذوب‌آهن و تیم عربستانی در رابطه با لغو دیدار در کربلا اطلاع‌رسانی نشده است، گفت: حدود یک ساعت و نیم بعد از استقرار تیم ذوب‌آهن در هتل شهر کربلا خبر لغو بازی به ما ابلاغ شد؛ موضوع پرواز نکردن تیم عربستانی به شهر کربلا برای برگزاری دیدار با ذوب‌آهن شبهه ایجاد کرده است. اگر قرار به اطلاع‌رسانی مبنی بر لغو این دیدار بوده است چرا به‌طور یکسان به ما و تیم عربستانی اطلاع‌رسانی نشده است.

وی با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن برای دیدار با النصر فردا راهی قطر خواهد شد، گفت: تیم ذوب‌آهن از روحیه بسیار خوب و بالایی برخوردار است و بازیکنان در روزهای گذشته تمرینات بانشاطی را پشت سر گذاشته‌اند؛ تیم ذوب‌آهن امروز (یکشنبه پنجم خردادماه) آخرین تمرین خود را در اصفهان انجام خواهند داد و فردا با پرواز راهی قطر خواهند شد.

احمد جمشیدی با تأکید بر اینکه در مرحله بعدی با هر تیمی که روبرو شویم مهم نیست چون هدف ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیاست، گفت: تیم ذوب‌آهن تیم یکپارچه‌ایست و اینکه ما در مرحله بعد قرار است با چه تیمی بازی کنیم ملاک نیست؛ هدف ما این است به‌عنوان تیم اول صعود کنیم. تیمی که قصد دارد در فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضورداشته باشد نباید برایش مهم باشد که در مرحله بعد در مقابل چه تیمی قرار خواهد گرفت.

اکثر بازیکنان متمایل به همکاری با باشگاه هستند

وی در رابطه با تمدید قرارداد بازیکنان، خاطرنشان کرد: در جلسه هیئت‌مدیره در رابطه با تمدید قرارداد بازیکنان و کادر فنی تصمیم‌گیری خواهد شد و هنوز با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده‌ایم. با توجه به اینکه ذوب‌آهن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا صعود کرده است اکثر بازیکنان متمایل به همکاری با باشگاه هستند. بعد از برگشتن بازیکنان از دیدار با النصر عربستان مطمئناً با بازیکنانی که قرادادشان نیاز به تمدید دارد وارد مذاکره خواهیم شد.

جمشیدی با اشاره به اینکه در مورد ارسال آئین‌نامه جام حذفی به باشگاه ذوب‌آهن اطلاعی ندارد، گفت: باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان دو باشگاه در کنار هم هستند و مطمئناً هر تیمی که میزبان است انتظار دارد تا از میزبانی بهره کامل و وافی را ببرد که بهترین بهره‌مندی از امتیاز میزبانی همان هواداران هستند. من در مورد ارسال آئین‌نامه جام حذفی به باشگاه اطلاعی ندارم و نظری هم در این رابطه ندارم.

کد خبر 377270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.