پیش‌بینی تندبادهای موقتی در نیمه شمالی اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: از بعدازظهر امروز افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و شدید و تندبادهای موقتی، رگبارهای بهاری و رعدوبرق به ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی نقشه‌ها بیانگر تداوم شرایط جوی ناپایدار بر روی استان تا اواخر هفته است.

وی با اشاره به افزایش ابر در آسمان استان اصفهان به ویژه در ساعات بعد از ظهر گفت: بر این اساس در اکثر مناطق از بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و شدید و تندبادهای موقتی، رگبارهای بهاری و رعدوبرق به ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: دمای هوا در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت همچنین دمای هوای اصفهان امروز در گرم ترین ساعات ظهر امروز  ۳۳ درجه و درخنک ترین ساعات بامداد  فردا به دمای ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

هنرمند افزود: گرمترین نقطه استان خوروبیابانک با ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خنک‌ترین نقطه استان بویین میاندشت با هفت درجه سانتی گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 377268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.