انتقاد پرویز پرستویی از رفتار بیرانوند

فضای مجازی و خصوصاً اینستاگرام به‌جز لاینفک همه تبدیل‌شده از هنرمندان گرفته تا بازیگران هیچ‌کدام در این قانون نانوشته استثنا نیستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این روزهای پرهیاهو و پرتشنج فوتبال ایران، یکی از اشتباهات داوری می‌گوید و دیگری از قانون جدید سازمان لیگ برای تقسیم سکوهای هواداران نیمه‌نهایی جام حذفی؛ اینستاگرام این روزها برعکس بقیه رسانه‌ها زیاد معطوف به این حواشی نبوده است.

رنجوندن آدم‌ها هیچ‌وقت زیبا نبوده و نخواهد بود

پرویز پرستویی چهره محبوب سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی در پیج شخصی اینستاگرامش به برخورد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس تهران با مأمور نیروی انتظامی واکنش نشان داد و نوشت: 

"جسارت بنده رو ببخشید.
میدونم باز افرادی، کامنت خواهند گذاشت که چرا شما در مورد هر موضوعی پست می‌گذاری، باز بیکاری بسرت زده وسرک تو هر موردی می‌کشی، الان هم این پست و گذاشتی؟
عزیزان اصلاً اینطور نیست، بنده نه فضولم ونه دوست دارم به زندگی شخصی و خصوصی کسی سرک بکشم.
ولی همیشه حرف‌های آدم هارو بخصوص آدم‌های مطرح و معروف و کسانی که ویترین هستند و می‌شنوم، بهش فکر می‌کنم.
روزی که آقای بیرانوند در برنامه خندوانه ودر جاهای دیگه مصاحبه می‌کرد و از گذشته خود و مسیری را که طی کرده تا تبدیل به یک دروازه بان مطرح بشود رو شنیدم و دیدم، اورا تحسین کردم.
وقتی با صراحت تمام عنوان کرد که در کارواش کارگری می‌کرد و شب‌ها هم آنجا می‌خوابید رو خوب یادمه که چقدر برام دوست داشتنی بود وقابل احترام، نهایتاً به یک دورازه بان مطرح تبدیل شد و جایگاه ویژه‌ای در دل مردم ورزش دوست پیدا کرد.
ووقتی در جام جهانی پنالتی رونالدو رو گرفت، چه جایگاهی در عالم ورزش و طرفدارانش پیدا کرد!
بماند که از تیم‌های داخلی و از فوتبالیست‌های وطنی گل خورد، هیچ اشکالی هم نداره، فوتباله و توپ هم گرد.
آقای بیرانوند عزیز همه این اتفاقات زودگذره 
دلیل نمیشه شما یک مأمور نیروی انتظامی که در زمین‌های بازی تلاش میکنه که امنیت شما حفظ بشه رو بهش تو هین کنید و چنین اورا از سر راهتان کنار بزنید.
جسارت حقیر رو ببخشید، کاری به تصمیم کمیته انتظامی و ... ندارم، ولی بنظرم از آن مأمور انتظامی دلجویی کنید، چون در این دنیای مجازی عریان، امکان داره خانواده اون مأمور نیروی انتظامی این فیلم رو دیده باشند یا ببینند. واین برای شما و طرفدارانتان خوب نیست.
اخلاق ورزشی و هنری و کلاً اخلاق در جامعه همیشه حرف اول رو میزنه.
رنجوندن آدم‌ها هیچوقت زیبا نبوده و نخواهد بود."

ما انسان‌ها مثل مداد رنگی هستیم

علی کریمی اسطوره قرمزهای پایتخت و سرمربی سابق سپیدرود رشت در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود که یک عکس نوشته را به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"هر قلبی دردی دارد... فقط نحوه ابراز آن متفاوت است! برخی آن را در چشمانشان پنهان می‌کنند و برخی در لبخندشان...! ما انسان‌ها مثل مداد رنگی هستیم... شاید رنگ مورد علاقه یکدیگر نباشیم! اما روزی برای کامل کردن نقاشی‌مان؛ دنبال هم خواهیم گشت! به شرطی که این قدر نتراشیم همدیگر را تا حد نابودی...!
حواسِت به ماهِت باشه، چراغ‌های شهر ارزش ندارند؟! التماس دعا"

«ناصر حجازی» نماد این هویت است

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که در زمان حیات ناصر حجازی با او رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای داشت و همواره خود را شاگرد مکتب حجازی می‌دانست با انتشار یک پست در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به مناسبت سالگرد ناصر حجازی یاد و خاطره او را گرامی و با انتشار عکسی از ناصر حجازی نوشت:

"استقلال بر پایه دانش، وقار، شخصیت و غرور شکل گرفت. «ناصر حجازی» نماد این هویت است، هویتی که باید تلاش کرد تا احیا شود. یادت گرامی مرد بزرگ"

مرد بزرگ و دوست‌داشتنی

علی علیپور، مهاجم پرسپولیس تهران که فصل گذشته در رقابت با کیروس استنلی سپاهانی از کورس آقای گلی جاماند با انتشار تصویری از زنده‌یاد ناصر خان حجازی در اینستاگرامش، سالروز درگذشت وی را گرامی داشت و نوشت: 

"ناصرخان روحت شاد، مرد بزرگ و دوست‌داشتنی"

کد خبر 377257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.