مراقب فصل خطرناک شکار باشید

دویست و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"سپاهان و ذوب آهن مراقب فصل خطرناک شکار باشند" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از سایت روزنامه نصف جهان، به مذاکرات باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی مدافع سپاهان و محمدرضا حسینی هافبک ذوب آهن اشاره دارد. در این بین با توجه به حضور ذوب آهن در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و همین شرایط برای سال آینده سپاهان، به هر دو تیم اصفهانی در این مطلب هشدار مهمی برای حفظ ستاره‌هایشان را می‌دهد.

"نمی‌دانم در ذوب آهن می‌مانم یا نه" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن مطرح شده است. مطهری در خصوص برنامه‌اش برای فصل بعد گفت: من تا بعد از بازی النصر با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارم و رفتن یا ماندنم در این تیم بستگی به شرایط باشگاه و تغییرات به وجود آمده دارد و شرایطم هنوز معلوم نیست.

"بازی با سپاهان اندازه دو جام می‌ارزد" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و ششمین شماره "فوتبال اصفهان" است که در گفتگویی با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. محمدرضا زادمهر ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس بتواند فاتح جام حذفی باشد، زیرا این دیدار به اندازه دو جام می‌ارزد و در صورت قهرمانی پرسپولیس این تیم هم جام حذفی و هم سوپر جام را از آن خود خواهد کرد.

"تنها افتخار تراکتوری‌ها در فصلی که گذشت" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 377227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.