احداث رینگ چهارم سبب توسعه محله حصه خواهد شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: احداث رینگ چهارم تاثیر مستقیم روی توسعه محله حصه دارد، از سوی دیگر طرح‌های زیباسازی هم از ابتدای سال برای این محله آغاز شده و در حال انجام است و به دنبال تملک زمین در این منطقه برای احداث فضای سبز هستیم.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مناسب‌سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو یکی از مباحث اساسی است که باعث تسهیل در رفت و آمد شهروندان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری با اجرای ۲۶ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ۱۰ تحول و توسعه قابل توجهی اتفاق خواهد افتاد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بودجه ۹۸ منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای احداث مسیر BRT خیابان پروین، لاهور، حمزه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: روشنایی پارک‌های سطح منطقه، احداث منبع آب غربی خیابان مصلی، پیاده‌روسازی خیابان صباحی، احداث خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده، اصلاح و ساماندهی نردههای حفاظتی تا میدان قدس، پیاده‌روسازی ضلع شمالی میدان قدس، تکمیل پیاده روسازی خیابان پروین و اصلاح هندسی ورودی باغ تالار کامیار از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این منطقه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: احداث فرهنگسرای معظم در محله کمتر برخوردار حصه که تاکنون بیش از سه میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده از دیگر طرح‌های شهرداری منطقه ۱۰ برای این محله است.

شهبازی گفت: احداث رینگ چهارم تاثیر مستقیم روی توسعه محله حصه دارد، از سوی دیگر طرح‌های زیباسازی هم از ابتدای سال برای این محله آغاز شده و در حال انجام است و به دنبال تملک زمین در این منطقه برای احداث فضای سبز هستیم.  

وی با اشاره به آماده‌سازی خانه کودک استاد همایی در محله معراج، افزود: در مرحله انتخاب بهره‌بردار و پیمانکار این طرح هستیم تا هرچه زودتر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شهبازی تاکید کرد: یکی از پروژه‌های مهم که می‌تواند به روان‌سازی ترافیک و افزایش ضریب امنیت منطقه کمک کند، اجرای رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان در محدوده اتوبان شهید اردستانی است که تاکنون ۲۴ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 377222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.