۱۱ خرداد از مدال آوران و قهرمانان آسیایی تجلیل می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: به امید خدا هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با حضور آقای روحانی رییس جمهور از مدال آوران ارزشمند بازی‌های اندونزی تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دویست و پنجمین نشست شورای معاونان این وزارتخانه با یادآوری روند پرداخت پاداش‌های قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران در ۶ سال گذشته گفت: ۱۰ مراسم تجلیل از قهرمانان از سال ۹۲ تا کنون برگزار شده و دولت تدبیر و امید در موضوع پرداخت پاداش قهرمانان ورزش بسیار خوش حساب بوده است به شکلی که پاداش معوقه سال‌های ۹۰ تا ۹۲ که به دولت دهم بر می‌گشت توسط وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم پرداخت شد.

سلطانی فر با تشکر از همت همه قهرمانان، مربیان و روسای فدراسیون‌ها و کارشناسان و مدیران مجموعه ورزش کشور اظهار داشت: هدف همه ما سربلندی نام ایران و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی المپیکی و جهانی است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا علیه مردم عنوان کرد: در مبارزه با آمریکا و دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام همه کنار هستیم. ایستادگی پهلوانان و قهرمانان در شرایط ویژه تحریم کنار مردم، قوت قلب و اعتماد به نفس کشور را در ادامه این راه و مبارزه با آمریکا بیشتر می‌کند.

سلطانی فر ۱۱ خرداد را موعد مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اعلام کرد و یادآور شد:به امید خدا هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با حضور آقای روحانی رییس جمهور از مدال آوران ارزشمند بازی‌های اندونزی تجلیل خواهد شد.

کد خبر 377218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.