مطالبات شهروندان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات پیاده روسازی خیابان امامزاده ابراهیم حدفاصل خیابان معراج تا میثم  خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه افزون بر چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عمده مطالبات مردم این منطقه ساماندهی خیابان‌های پرتردد، بهبود وضعیت آسفالت کوچه‌ها و مناسب سازی معابر  است، از این رو انجام این اقدامات در برنامه‌های سال جاری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان لحاظ شده است.

وی با تأکید بر اینکه گلوگاه‌های سطح منطقه در راستای طرح‌های آزادسازی، بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: آزادسازی خیابان عسگریه دوم و خیابان شهید رضاییان که به موازات خیابان شیخ طوسی است و به روان‌سازی ترافیک در خیابان شیخ طوسی کمک می‌کند، از دیگر طرح‌های آزادسازی سال جاری منطقه ۱۰ است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این منطقه بیشترین خیابان‌های اصلی در سطح شهر را دارد و تراکم جمعیت در آن بالا است، افزود: شهروندان مناطق دیگر برای دریافت خدمات از نهادهای خدماتی که در این منطقه واقع شده‌اند بسیار زیاد به این منطقه تردد دارند که این مسئله بر ترافیک منطقه تأثیرگذار است و به دلیل این ترددهای زیاد، باید مسیر رفت و آمد شهروندان را ایمن‌تر و راحت‌تر کنیم.

وی افزود: امیدواریم مردم از حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند تا هزینه‌های کمتری در شهرداری صرف آزادسازی و تعریض معابر و گلوگاه‌ها شود.

شهبازی در مورد طرح‌های محرومیت‌زدایی در منطقه ۱۰ نیز، اظهار کرد: سال گذشته حدود سه میلیارد تومان در محله حصه جنوبی آسفالت انجام شد که اگر قرار بود این طرح امسال اجرایی شود، نزدیک ۱۵ میلیارد تومان هزینه دربرداشت.

کد خبر 377217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.