لزوم مشارکت جدی مردم در راهپیمایی روز قدس امسال

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی به ویژه در شرایط فعلی حضور نیروهای بیگانه در منطقه و اظهارات و عناوینی که به مردم ایران می دهند و تهدیداتی که می‌کنند امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) با بیان اینکه در تاریخ به هیچ شخصیتی به اندازه این امام بزرگوار پرداخته نشده است، اظهار کرد: این امر بیانگر جایگاه والا و بصیرت بالای این امام بزرگوار است.

وی افزود: در وصیتنامه امام خمینی(ره) آورده شده است که «بزرگترین افتخار ما منصوب بودن به ائمه معصوم(ع) است و امیدواریم این توفیق را داشته باشیم که در قیامت در صف پیروان این امامان بزرگوار معرفی شویم».

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از شهرداری اصفهان برای خدمات رسانی به عزاداران و روزه‌داران در شب‌های قدر ادامه داد: این برنامهها با قدرت در شب‌های پیش رو تکرار شود و شهرداری سهم خود را در خصوص نیاز و انتظارات مردم ادا کند.

وی همچنین به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی به ویژه در شرایط  فعلی حضور نیروهای بیگانه در منطقه و اظهارات و عناوینی که به مردم ایران می دهند و تهدیداتی که می‌کنند امری ضروری است.

معین تاکید کرد: مردم ایران با حضور خود برائت از هر گونه تمایل به مداخله خارجی در امور کشور را اعلام می‌کنند. ما می‌خواهیم بگوییم در هر شرایطی مسایل کشورمان به خودمان مربوط است و اجازه اظهارنظر بیگانگان برای مسائل کشور را نمی‌دهیم.

وی افزود: همچنین با حضور در این راهپیمایی رفتار رژیم منحوس صهیونیسم را در خصوص اشغال قبله اول مسلمانان محکوم خواهیم کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر در این روز در کنار مردم حضور خواهند یافت و از مردم نیز درخواست داریم با حضور خود بار دیگر منجر به دلگرمی مسلمانان جهان برای آزادی قبله اول خود باشند.

کد خبر 377209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.