مناسب‎سازی پیاده‌رو‏های منطقه ۴ بر اساس اولویت

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه مناسب‏‌سازی پیاده‌روهای این منطقه بر اساس اولویت انجام می‎شود، گفت: در حال حاضر مناسب‏ سازی پیاده‎روهای ضلع جنوبی خیابان جی در دستور کار است.

رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و اصلاح ترافیکی کندروی خیابان مشتاق در دستور کار قرار گرفت، در کمیتههای فنی و شورای عالی سیاستگذاری طرحها بررسی شده که پس از ابلاغ، طرح نهایی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به مناسب‌سازی پیاده‌روهای خیابان مهر، تصریح کرد: این خیابان از سالها قبل با مقاطع ترافیکی متغیر شکل گرفته که برای نوسازی پیادهروهای آن باید آزادسازی تدریجی انجام شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اواخر سال گذشته انجام اصلاح هندسی راستگرد ورودی خیابان هشت بهشت شرقی از سمت بزرگراه شهید صیاد شیرازی باعث شد از پس‌زدگی ترافیک به این بزرگراه جلوگیری شود.

وی با اشاره به پروژه بوستان شرق، تصریح کرد: احداث پیاده رو، فضای سبز، مسیر حرکت دوچرخه، مراکز تفریحی، فرهنگی و خدماتی و راه‌اندازی بازی‌های هیجانی مانند پیست موتورسواری از جمله بخش‌های طرح بوستان شرق اصفهان است.

اخوان گفت: سال گذشته تجهیز کارگاه فاز دوم پروژه بوستان شرق اصفهان صورت گرفت، اما به دلیل فراهم نبودن برخی بسترهای اجرایی، تصمیم به بازنگری در اجرای این طرح گرفته شد تا همه اصول و ضوابط در اجرا رعایت شود.

وی ادامه داد: طرحی که برای فازهای بعدی بوستان شرق اصفهان تهیه شده، بسیار جامع است که اجرای آن نیاز به مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی دارد، از همین رو شرایط برای برگزاری مناقصه و فراخوان حضور سرمایه گذار از طریق سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در حال آماده سازی است تا فازهای دوم و سوم اجرایی شود.  

کد خبر 377206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.