توضیحات آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق سال ۹۸

معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پی صدور احکام و مبالغ مندرج در فیش حقوقی اردیبهشت فرهنگیان، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در این باره اعلام کرد: «در فروردین سال جاری به دلیل آنکه بخشنامه افزایش حقوق به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نشده بود، مبلغ چهار میلیون ریال موضوع بند (ی) تبصره ۱۲ قانون بودجه بصورت علی‌الحساب به حساب همکاران محترم واریز شد.

 در اردیبهشت، پس از صدور مصوبه افزایش حقوق و آماده شدن نگارش حقوق در سامانه ذی‌ربط، احکام حقوقی فرهنگیان و افزایش حقوق قانونی برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت اعمال شد. طبیعتا با اعمال افزایش حقوق در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، مبلغ چهار میلیون ریال علی‌الحساب فروردین کسر شود. از طرف دیگر، به استناد بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور (که برای همه دستگاه‌های اجرایی کشور لازم الاجراست) مقرری ماه اول (افزایش فروردین ماه) نیز به نفع صندوق بازنشستگی کسر می‌شود.

 به عنوان مثال اگر حقوق همکاری، هفت میلیون ریال اضافه شده باشد، در فیش اردیبهشت ایشان ۱۴ میلیون ریال بابت اضافه حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت اعمال شده است. اما در مقابل، مبلغ هفت میلیون ریال (مقرری ماه اول) و همچنین چهار میلیون ریال پرداختی علی‌الحساب فروردین ماه از حقوق ایشان کسر شده است. در پایان از همکاران محترم درخواست می‌شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به واحد کارگزینی اداره آموزش و پرورش خود مراجعه فرمایند.»

کد خبر 377165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.