۲۰ درصد تخفیف در صورت استفاده از کارت بلیت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه در صورت خرابی دستگاه کارت بلیت، مسافران نباید وجهی به راننده پرداخت کنند، ‌ گفت: نرخ بلیت اتوبوس برای خطوط تندرو حداقل ۶۰۰ و حداکثر یک هزار و ۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، پیمان سنندجی، ‌در ارتباط با کرایه‌های اتوبوس در پایتخت اظهار کرد: در صورتی که دستگاه کارت بلیت در اتوبوس دچار مشکل باشد، مسافر لازم نیست هیچ وجهی را به راننده پرداخت کند و در صورت دریافت وجه توسط راننده، تخلف صورت گرفته و مسافران می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه ۱۸۸۸ اطلاع دهند.

وی افزود: طبق مصوبه سال ۹۸، نرخ کرایه در خطوط تندرو و عادی بر اساس مسافت در نظر گرفته شده و حداقل ۶۵۰ تومان در خطوط عادی و حداکثر یک هزار و ۵۰۰ تومان است که برای خطوط تندرو حداقل میزان ۶۰۰ تومان و حداکثر یک هزار و ۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد گلایه‌مندی برخی از رانندگان اتوبوس در مورد کارت‌های سازمان تصریح کرد: ‌برخی از مسافران کارت‌های سازمانی دارند که تنها برای یک نفر امکان کسر کرایه وجود دارد و برای استفاده مجدد گاهی دقایقی زمان باید در نظر گرفته شود و یا در ایستگاه بعدی مورد استفاده قرار گیرد؛ بنابراین مسافران می‌توانند پس از کسر کرایه اولی در صورتی که بخواهند برای همراهان خود نیز کرایه پرداخت کنند، از کارت‌های دیگر استفاده کرده و یا وجه آن را بپردازند.

سنندجی گفت: مسافرانی که از کارت بلیت استفاده می‌کنند نسبت به مسافرانی که وجه پرداخت می‌کنند از تخفیف حدود ۲۰ درصد کرایه برخوردار می‌شوند.

کد خبر 377136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.