برنامه‌های سلامت در همه نقاط شیراز اجرا شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در دیدار با یاوران شورای محله مهدی آباد بر لزوم رفع مشکلات محله تاکید کرد.

به گزارش ایمنا،علی ناصری با اشاره به احداث بیمارستان صدیقه کبری(س) گفت: با تشکیل کارگروه ویژه در حال پیگیری احداث این بیمارستان در منطقه ۹ هستیم.

وی بر اجرای سیستم فاضلاب محله مهدی آباد تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه متولی اصلی اجرای این سیستم اداره‌ی آبفاست باید این سیستم اجرایی شود تا پس از آن شهرداری عملیات روکش آسفالت را اجرا کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خواستار نصب تمثال مقدس شهدای منطقه ۹ شد و افزود: ناوگان حمل و نقل شهری باید در راستای خدمات دهی به این منطقه اتوبوس‌های جدید را به کار گیرد و به منظور کاهش تصادفات، رفع سریع مشکل ساخت پل عابر پیاده و زیر گذر این محله نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته شود.

وی ادامه داد: در راستای رفع مشکلات محله، باید نشست‌هایی با حضور یاوران شورا در مناطق شهرداری با حضور مسئولان مرتبط برگزار شود.

ناصری، روشنایی معابر محله، نداشتن مرکز خدمات بهداشتی، رهاسازی فاضلاب واحدهای صنفی در رودخانه چنار راهدار، کمبود امکانات آموزشی را از مشکلات مطرح شده توسط یاوران شورا برشمرد و افزود: تلاش داریم با پیگیری‌های مستمر در راستای ارتقا کیفیت زندگی، سلامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

کد خبر 377134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.