۶۶ زندانی در اصفهان از بند رهایی یافتند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۶۶ زندانی جرایم غیر عمر با اصل بدهی پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیران از بند رهایی یافته‌اند.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعداد مراسم گلریزان و آزادی زندانیان استان اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون اظهار کرد: تا شب گذشته ۳۰ جشن گلریزان در قالب برنامه‌های نسیم مهربانی و یک شهر ضیافت در استان اصفهان استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۷ مراسم برنامه یک شهر ضیافت، پنج جشن نسیم مهربانی و هشت مراسم گلریزان در کل استان داشته‌ایم، ادامه داد: دراین جشن‌ها تاکنون بالغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک مالی شده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: در جشن نسیم مهربانی که مربوط به حمایت خانواده زندانیان است در شهر اصفهان ۵۳۰ میلیون تومان، در شهرستان مبارکه حدود ۷۰۰ میلیون تومان، اردستان هفت میلیون تومان، فریدن ۶۰ میلیون تومان، زرین‌شهر ۳۰۰ میلیون تومان کمک شد که مجموعا یک میلیاردو ۶۶۰ میلیون تومان کمک خیرین به در جشن نسیم مهربانی کل استان بوده است.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان دو هزار سبد کالا به خانواده مددجویان تعلق گرفت، گفت: دو میلیاردو ۸۰۰ میلیون هم در برنامه ضیافت شهر در برنامه تلویزیونی جمع آوری شد.

گرجی‌زاده در خصوص میزان کمک مالی شهرستان‌ها در هشت برنامه گلریزان گفت: شهرضا ۱۸۰ میلیون تومان، زرین‌شهر ۱۷۰ میلیون تومان، کاشان ۶۳۰ میلیون، نایین ۷۴ میلیون تومان، زندان نسوان ۱۳۰ میلیون تومان، فریدن ۶۰ میلیون و خوانسار ۵۰ میلیون تومان کمک مالی به زندانیان جمع‌آوری شد.

وی  گفت: خیر اصفهانی ۵۰ میلیون تومان را برای پرداخت وام به زندانیان اختصاص داد، همچنین فولاد مبارکه هم مبلغ دو میلیارد تومان به آزادی زندانیان کمک کرده است که مجموع ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در تمام جشن‌های گلریزان استان جمع‌آوری شد.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۴۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از بند رهایی یافته‌اند، افزود: این آزادی‌ها با مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که اصل بدهی آنها دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده و یک میلیارد تومان از طریق گذشت شکات تامین شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تا کنون یک زندانی زن جرایم مالی از زندان نسوان اصفهان آزاد شده است، تصریح کرد: امشب هم یک مورد زندانی زن آزاد خواهد شد.

گرجی‌زاده خاطرنشان کرد: در کل برنامه‌های اجرا شامل نسیم مهربانی، ضیافت شهر و گلریزان که در کل استان اصفهان برگزار شد مجموعا ۶۶ نفر با اصل بدهی پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

کد خبر 377131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.