پنج حادثه سیل در اصفهان اتفاق افتاد

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۱۷۶ نفر در ۷۵ حادثه یک هفته گذشته در سطح استان اصفهان آسیب دیدند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایمنا در خصوص امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا چهارم خرداد ماه تعداد ۷۵ حادثه در استان اصفهان گزارش شد که از این تعداد ۱۹ مورد حوادث جاده‌ای، ۲۰ مورد خدمات حضوری، پنج مورد سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های کوهپایه، خورو بیابانک و سمیرم، ۲۲ مورد حوادث شهری، چهار مورد صنعتی و کارگاهی و چهار مورد هم حوادث کوهستانی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل آسیب دیدگان درهفته گذشته ۱۷۶ نفر بودند، گفت: مجموع کل نجات یافتگان ۶۷ نفر بودند که تعداد ۱۶ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند و تعداد ۵۱ نفر بعد از دریافت کارهای خدماتی و درمانی به وسیله نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان برای تکمیل درمان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل شدند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در حوادث جاده‌ای هفته گذشته عملیات رهاسازی نداشتیم و اسکان اضطراری برای تعداد پنج نفر به دلیل نقض فنی خودروها در پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر انجام شد.

وی با تاکید به اینکه ۸۲ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، افزود: تعداد ۲۴۵ نفر نیروهای عملیاتی و ۶۸ دستگاه آمبولانس دراین تیم ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضورفعال داشتند.

کد خبر 377116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.