اعزام ۲ هزار زائر اولی از منطقه کاشان به مشهد

کاشان - مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان، از اعزام ۲ هزار و ۶۰ نفر زائر اولی از دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان به حرم رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی امروز -شنبه ۴ خرداد- در جمع خبرنگاران گفت: بسته های حمایتی ارزاق ماه مبارک رمضان از طریق این دفتر در قالب توزیع ۳۶۰ کیلو گوشت عقیقه میان ۱۸۰ خانواده نیازمند و محروم منطقه کاشان توزیع شد.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان اظهار کرد: ۵۰ بسته ارزاق عمومی و اهدای ۷۰  قطعه بن خرید نیز در قالب دیگر بسته های حمایتی ماه مبارک رمضان از طریق دفتر  کاشان توزیع شد.

حجت الاسلام بصیرتی، توزیع ۷۵۰ عدد بسته اقلام خوراکی بین نیازمندان در نوروز امسال را یادآورشد و گفت: ۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی نیز برای حمایت از سیل زدگان از طریق این دفتر جمع آوری و اهداشد.

به گفته وی، برگزاری کلاس توجیهی خادمیاری، برگزاری نخستین نشست هم اندیشی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان و موسسه خادمین حضرت رضا(ع) در کاشان با موضوع برگزاری جشن های زیر سایه خورشید، برگزاری آزمون کلاس های توجیهی (حرم شناسی) و توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان و سیل زدگان از دیگر اقدامات این دفتر در فروردین و اردیبهشت ماه امسال است.

وی هم چنین گفت: حدود ۲۰۶۰ نفر زائر اولی نیز از طریق دفتر کاشان از ابتدای فعالیت آن تاکنون به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد خبر 377112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.