تکمیل بخش شرقی حلقه حفاظتی شهر تا پایان سال ۹۹

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از احداث حلقه حفاظتی شهر در شرق اصفهان تا پایان سال ۹۹ خبر داد و گفت: برای احداث بخش دیگری از مسیر این پروژه باید توافقاتی با ارتش برای آزادسازی زمین انجام شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای احداث کامل حلقه حفاظتی شهر یک برنامه هشت ساله تدوین شده، اما در تلاش هستیم ظرف پنج سال بخش عمده‌ای از رینگ را در مدار بهره‌برداری قرار داده و معضلات ترافیک شهر را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه حلقه حفاظتی شهر به طول ۷۸ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر آن در محدوده شهر اصفهان و مابقی آن در حریم شهر و شهرستان‌های اطراف قرار دارد، تصریح کرد: حلقه حفاظتی شهر از تقاطع غیر همسطح کارخانه قند آغاز و از سمت خیابان شهید خاتون‌آبادی، بزرگراه شهید اردستانی، خیابان آیت‌ الله غفاری، خیابان بعثت، بزرگراه معلم، میدان استقلال، خیابان لوله (واقع در خمینی‌شهر)، خیابان آتشگاه، اتوبان ذوب‌آهن (محدوده زندان)، جنوب سپاهان شهر و کمربندی شرق اصفهان در جوار مرکز همایش‌های بین‌المللی، نمایشگاه بین‌المللی(سایت جدید)، شهر رؤیاها، میدان مرکزی میوه و تره‌ بار عبور و به تقاطع کارخانه قند در خیابان جی منتهی می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: نخستین عملیات اجرایی شهرداری در ۴۵ کیلومتری حلقه حفاظتی شهر اصفهان از کیلومتر صفر در مجاورت کارخانه قند به طول ۹ کیلومتر است که مناطق ۱۵، ۱۰ و ۱۴ شهرداری اصفهان را پوشش داده و به ادامه بلوار فرزانگان متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه ادامه رینگ چهارم در منطقه ۱۴ باید به سمت شهر دولت آباد برود که مستلزم آزادسازی مسیر در آن شهر است، ادامه می‌دهد: شهرداری اصفهان برای رفع معضلات ترافیکی شمال اصفهان، احداث ادامه بلوار فرزانگان را به طول ۵.۵ کیلومتر آغاز کرده است.

مظفر اظهار کرد: علاوه بر این عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی که یکی از تقاطع‌های بزرگ حلقه حفاظتی است نیز از آذرماه سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از آغاز عملیات احداث مجموعه پل‌ها و تقاطع نصف‌جهان در مجاورت کارخانه قند، گفت: ادامه فعالیت برای اجرای حلقه حفاظتی شهر از کارخانه قند تا بزرگراه شهید اردستانی به طول شش کیلومتر است که نیمه دوم امسال آغاز می‌شود و قرار است ظرف ۱۸ ماه یعنی تا پایان سال ۹۹ تقاطع نصف‌جهان، مسیر حلقه حفاظتی در مناطق ۱۴ و ۱۵ همچنین تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی به طور کامل بهره‌برداری شود.

کد خبر 377103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.