شاهد زنده‌ ما سعید آذری است

دویست و پنجمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"شاهد زنده ما سعید آذری است" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان در اعتراض به قانون ٥٠/٥٠ هواداران در نیمه نهایی جام حذفی اشاره دارد. تابش تصویب و اجرای آیین نامه‌ای که به باشگاه ابلاغ نشده را قبول نداشته و اظهار کرد: مسئولین سازمان لیگ تصویب قانون ٥٠/٥٠ را مربوط به سال ٩٦ می‌داند اما چطور چنین چیزی از آن سال تا امروز به باشگاه ابلاغ نشده است؟ ضمن آنکه سعید آذری در سال ٩٦عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بوده اما ایشان نیز از این آیین نامه اطلاعی ندارد.

"لطیفه‌ای به نام سوپر جام" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به قهرمانی احتمالی پرسپولیس در جام حذفی اشاره داشته که در صورت بروز این مهم فدراسیون هنوز اعلام نکرده سوپر جام با توجه به قهرمانی پرسپولیس در هر دو جام قرار است بین کدام دو تیم برگزار شود. احتمال اینکه هم چون سال گذشته که بدون برگزاری مسابقه‌ای جام به سرخ پوشان تقدیم شد این بار نیز در صورت قهرمانی آن‌ها این جام نیز همراه حذفی به پرسپولیس داده شود.

"دختران سپاهان فاتح دربی اصفهان" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و پنجمین شماره "فوتبال اصفهان" است که به دربی اصفهان میان تیم‌های بانوان سپاهان و ذوب آهن از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اصفهان پرداخته که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود زرد پوشان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی همچنان در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

"ذوب آهن و بازگشت بزرگ در نیم فصل دوم" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 377090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.