شهرضا صدرنشین رقابت‌های شطرنج کشور

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از کسب عناوین برتر شطرنج‌بازان این شهرستان در نخستین دوره مسابقات ریتد کشوری لیگ رمضان خبر داد.

علی‌نقی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با اعلام این خبر، تصریح کرد: تیم‌های باشگاه شطرنج رایمند در رده‌های بزرگسالان و نوجوانان به ترتیب عناوین نخست و دوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی ادامه داد: "غلامحسین خسروانی" عنوان قهرمان‌قهرمانان این مسابقات و نفر نخست میز یک را کسب کرد و توانست ریتینگ خود را سه واحد افزایش داده و سقف ریتینگ شهرضا را بالا ببرند، همچنین "ادیب شیروانی" نیز ضمن کسب مقام سوم میز یک موفق به کسب ریتینگ بین المللی ۱۴۸۱ شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا خاطرنشان کرد: "محسن فرهادی"، قهرمان میز دو توانست ریتینگ بین المللی خود را بیش از ۱۴۰ واحد افزایش دهد.

انصاری از کسب پنج مقام برتر اتومبیل‌رانان این شهرستان در مسابقات درگ استان خبر داد و افزود: "محمد اکبری" و "آرمان فتحی" به ترتیب عناوین نخست و دوم ۱۶ سوپاپ، "امین اکبری" مقام سوم پراید و "محمد زارعان" عناوین نخست پراید و دوم هشت سوپاپ را کسب کردند.

وی با اشاره به پایان مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان این شهرستان، یادآور شد: این مسابقات باحضور شش تیم در دو گروه سه تیمی برگزار شد و پس از رقابت‌های مقدماتی، تیم‌های آموزش‌وپرورش و دختران اصفهان در مسابقه پایانی به مصاف یکدیگر رفتند که در این رقابت تیم اصفهان برحریف خود غلبه و عنوان قهرمانی را کسب کرد و در بازی رده‌بندی هم تیم دیگر شهرضا موفق شد با شکست حریف خود به مقام سوم دست پیدا کند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی محلات این شهرستان خبر داد و افزود: در این جشنواره ۲۰۰ نفر در رشته‌های هفت‌سنگ مهارتی، هفت‌سنگ تیمی، داژبال و فوتبال‌دستی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کد خبر 377089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.