خانه «نیما یوشیج» به شهرداری تحویل داده می‌شود

مدیر منطقه یک از تحویل خانه نیمایوشیج به شهرداری تهران تا ۱۰ خردادماه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدحمید موسوی با بیان اینکه ۲۱ فروردین ماه قرارداد خرید خانه نیمایوشیج بین شهرداری و مالک امضا و پس از آن قرارداد به سازمان املاک ارسال شد، اظهار کرد: از آن تاریخ تاکنون، شهرداری تهران امور مربوط به اجرای مفاد قرارداد را پیگیری کرد و در نهایت قرارداد امضای نهایی شد و تمامی مسائل مربوط به این بخش به طور کامل به اتمام رسید.

وی با تاکید بر اینکه فرایند تملک با سرعت قابل قبولی پیش رفت، ادامه داد: با مکاتباتی که در یک ماه گذشته با سازمان املاک داشتیم، این سازمان پرداخت ثمن معامله را در دستور کار خود قرار داد؛ در حال حاضر نیز شهرداری تهران در حال پرداخت مبلغ مورد توافق است.

مدیر منطقه یک شهرداری تهران عنوان کرد: براساس آخرین توافقات صورت گرفته، قرار است خانه نیمایوشیج تا ۱۰ خرداد ماه به شهرداری تهران تحویل داده شود

علی اسفندیاری، مشهور به نیمایوشیج، شاعر معاصر ایرانی، بنیان‌گذار شعر نوین و ملقب به پدر شعر نو فارسی است؛ خانه وی که در منطقه شمیران، تجریش، خیابان دزاشیب، خیابان رمضانی قرار دارد در دوره پهلوی دوم ساخته شد. این خانه در حدود ۶۸۸ مترمربع عرصه دارد و ۱۸۰ مترمربع نیز زیربنای آن است.

کد خبر 377080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.