خدمات رسانی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در شب های قدر

شهردار اصفهان گفت: شب‌های پُر فضیلت قدر نیروهای خدوم شهرداری در کنار مردم هستند تا مراسم این شب‌های نورانی با نظم و مناسب برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز – شنبه چهارم خردادماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ضربت خوردن حضرت علی(ع) و شهادت این امام همام، اظهارکرد: این روزها شهر اصفهان با پرچم‌ها و فضاسازی‌های انجام شده سیاه‌پوش شده است.

وی افزود: امیدواریم همه از برکت این شب‌ها یادبگیریم آنچه را که به دیگران توصیه می‌کنیم خودمان نیز عمل کنیم تا گفتار نسنجیده باعث تشویش افکار عمومی، تضییع حقوق مردم و نارضایتی آنها نشود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شب‌های پُر فضیلت قدر نیروهای خدوم شهرداری در کنار مردم هستند تا مراسم این شب‌های نورانی با نظم و مناسب برگزار شود، تصریح کرد: در این شب‌ها برخی از نیروهای شهرداری اصفهان و دیگر یگان‌های خدماترسان از جمله نیروهای امدادی و انتظامی مشغول خدمت هستند و احیاء این شب‌ها را با خدمت به مردم برپا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی اصفهان در لیالی قدر تعداد ۳۰۰ دستگاه اتوبوس را برای خدمت به مردم در میادین اصلی شهر به سمت گلستان شهدا و بالعکس فعال کرده تا شب زنده‌داران شب‌های قدر آسوده‌تر بتوانند در شهر تردد کنند.

نوروزی گفت: از تمام شهروندان می‌خواهم در این شب‌ها مسایل ترافیکی را بیشتر رعایت کنند تا مردم بتوانند با آرامش به عزاداری و احیاء شب‌های قدر بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از نیروهای امدادی و پشتیبانی شهرداری اصفهان در مناطق سیل‌زده، اظهارکرد: مراسم تجلیل از نیروهای خدوم شهرداری اصفهان که برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های خوزستان و خرم آباد حضور پیدا کرده بودند، با حضور فرماندار و شهردار خرم آباد همچنین سایر مسئولان اصفهان برگزار شد تا از فرزندان شما در شهرداری اصفهان به خاطر ایثارگری که در کمک به سیل زدگان داشتند، تقدیر شود.

وی ادامه داد: بار دیگر از کارکنانی که از شهرداری و سازمان های وابسته در حادثه سیل خوزستان و خرم آباد سخاوتمندانه با تمام داشتههای خود به میدان آمدند و یکبار دیگر اصفهان را به عنوان شهر پیشتاز در خدمت رسانی و شهر ایثارگران معرفی کردند، تشکر می‌کنیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: مردم اصفهان می‌دانند که فرزندان آنها در شهرداری هنگام امدادرسانی بسیار زیبا و ستودنی تلاش کردند، البته بسیاری در سطح کشور برای این اقدامات از شهرداری اصفهان تقدیر و  تشکر  کردند.

کد خبر 377074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.