تحریم‌ها ادامه یابد از پروتکل الحاقی خارج می‌شویم!

بویین میاندشت - نماینده مردم بویین میاندشت، فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری کشور ایران به لحاظ داشتن اعتقادات دینی بمب هسته‌ای نخواهد ساخت، اما اگر آمریکا دست از تحریم‌ها برندارد از پروتکل الحاقی خارج خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، اکبر ترکی امروز (جمعه) در همایش هیئت رزمندگان این شهرستان با بیان اینکه برای مقابله با دشمنان اسلام باید قدرت دفاعی و نظامی کشور به تجهیزات مدرن نظامی و دفاعی مجهز شود، اظهار کرد: در کنار قدرت دفاعی باید ایمان نیروهای نظامی نیز تقویت شود.

وی با بیان اینکه باید توانمندی‌های اجتماعی در مقابله با جنگ اقتصادی تقویت شود، افزود: دشمن در فضای سایبری جنگ فرهنگی به‌راه‌ انداخته و ما باید برای مقابله با آن مجهز باشیم.

نماینده مردم بویین میاندشت، فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن وقتی احساس کند که توان اقتصادی و فرهنگی ما افزوده شده است به دنبال حمله نیست، زیرا دشمن زمانی درصدد جنگ برمی‌آید که احساس پیروزی کند.

ترکی گفت: باید تقویت بنیه دفاعی و ایمان و توکل به خدا سرلوحه کار نیروهای نظامی قرار گیرد و از مکر و کینه دشمنان هراس نداشته باشند و بدانیم مقابله با دشمنان در زمان ظهور ارزشمند است.

وی افزود: ملت ایران با پیروزی انقلاب و آزاد سازی خرمشهر و بیرون راندن دشمن از خاک میهن کارنامه درخشانی دارد، زیرا هیچ‌کس در خیال خود تصور نمی‌کرد که ملت ایران پیروز خواهد شد، اما رزمندگان غیور لبیک گوی به فرمان امام(ره) توانستند بدون تجهیزات نظامی در مقابل دنیایی از دشمنان پیروزی‌ها را رقم بزنند.

نماینده مردم بویین میاندشت، فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن از توان موشکی ایران و انسجام و شهادت طلبی جوانان کشور هراس دارد، گفت: دو بال شهادت و ایمان قوی در جوانان ما نهادینه شده است، امروز اگر دشمن درصد جنگ نظامی نیست به دلیل این است که به مقاومت ملت ایران پی برده است.

ترکی اظهار کرد: هدف از مذاکره دشمن کاستن از توان نظامی و قطع ارتباط با جبهه مقاومت اسلامی است، اما اگر در زمینه توان موشکی و قطع  ارتباط با مقاومت اسلامی با آمریکا مذاکره کنیم از تحریم  دست برنخواهد داشت.

وی با بیان اینکه باور توانستن و مقاومت به ما عزت می‌دهد، گفت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب کشور ایران به لحاظ داشتن اعتقادات دینی بمب هسته‌ای نخواهد ساخت، اما اگر آمریکا دست از شیطنت خود برندارد از پروتکل الحاقی خارج خواهیم شد.

ترکی با بیان اینکه مسئولان باید با انقلابی و در میدان عمل به مردم خدمت کنند، گفت: هر جا ملت ایران مقاومت کرد دشمن عقب نشینی کرد، بنابراین لازم است دولت و قوه قضاییه کسانی که با فساد اقتصادی مردم را در تنگنا قرار می‌دهند را محاکمه کنند.

کد خبر 377044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.