سلاح‌های بی مجوز جمع آوری شود

چادگان- امام‌ جمعه چادگان گفت: دولتمردان و مسئولان با توکل به خدا مبارزه با فساد را در رأس کار قرار دهند و قوه قضاییه با حقوق بگیران نجومی برخورد قاطع داشته باشد تا فساد ریشه‌کن شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با بیان اینکه فتح خرمشهر با ایمان مردم و رشادت‌های رزمندگان اتفاق افتاد، اظهار کرد: فتح خرمشهر در تاریخ جنگ هشت سال ایران اسلامی ثبت شد.

وی با بیان اینکه دشمنان با توان نظامی خود نتوانستند در مقابل رزمندگان مقاومت کنند، افزود: رزمندگان ما بدون توان نظامی در مقابل نیروهای دوره دیده بعث توانستند مقاومت کنند و حتی در هر عملیات تعداد کثیری از نیروهای بعث را به اسارت خود در می‌آوردند و از مهمات و ادوات نظامی آنان استفاده می‎کردند که این نشان دهنده پشتیبانی قدرت لایزال الهی بود.

امام‌ جمعه چادگان گفت: دولتمردان و مسئولان با توکل به خدا مبارزه با فساد را در رأس کار قرار دهند و قوه قضاییه با حقوق بگیران نجومی برخورد قاطع داشته باشند تا فساد در کشور ریشه‌کن شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید شفاف‌سازی کنند تا مردم نیز به آنها اعتماد کنند، افزود: فشارهای اقتصادی کمر نیازمندان را فشرده است و انتظار داریم قوانینی در راستای جلوگیری از گرانی اجرا شود و البته مردم نیز باید با مسئولان همکاری کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه شب‌های قدر فرصت مغتنمی برای بهره گرفتن معنوی است، اظهار کرد: حادثه دلخراش مرگ جوان ۱۸ ساله در بخش چنار رود غم و اندوه خانواده‌ای را به دنبال داشت، وی افزود: باید سلاح‌های بی مجوز جمع آوری شود تا چنین حوادثی اتفاق نیافتد زیرا اینجا ایران اسلامی است و باید امنیت کشور دوچندان حفظ شود.

امام جمعه چادگان با بیان اینکه تقوای الهی باید در خانواده و در بین جوانان پایه‌ریزی شود تا از بروز ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی جلوگیری شود، گفت: دشمن به دنبال ضعف اعتقادی جوانان است و نباید بین مساجد و جوانان فاصله بیافتد.

کد خبر 377039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.