تفکر جوانان برای مسئولان مقدم باشد

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بر معنویت انسان می‌افزاید زیرا اتاق فرماندهی تکفیری‌ها در رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوین میاندشت با اشاره به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: حرکت بدون مَرکب تقوا حتی در ماه مبارک رمضان میسر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه توکل به خدا تمام پیروزی‌ها را به دنبال دارد همانگونه که فتح خرمشهر تنها با توکل برخدا رقم خورد، گفت: رزمندگان عملیات‌ها را با اسم ائمه اطهار(ع)  آغاز می‌کردند و توانستند در تمام عملیات‌ها بدون در اختیار داشتن تجهیزات لجستیکی پیروز میدان شوند.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: پیروزی در عملیات بیت المقدس نشانه  اراده و عزم راسخ رزمندگان بود که با توکل به خدا توانستند آزاد سازی خرمشهر را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه فتح بزرگ خرمشهر به عنوان سرمایه انقلاب است، گفت: دشمن همواره به دنبال ناامید کردن ملت و جوانان است و می‌خواهد با ناامید کردن جوانان، آنان را  از حرکت در مسیر توسعه و ترقی بازایستاند.

اسکندری با بیان اینکه تفکر جوانان باید برای مسئولان مقدم باشد، هر چند ممکن است خام باشد، افزود: همین جوانان بودند که توانستند عملیات‌های بزرگ را مدیریت کنند و کشور را در مقابل آن جنگ عظیم به پیروزی برسانند.

وی با بیان اینکه نگاه به جوانان و استفاده از آنها در کارهای فرهنگی و اقتصادی موجب ترقی کشور می‌شود، تأکید کرد: شبهای قدر در مباحث قرآن و شناخت امیرالمومنین(ع) از اهمیت به سزایی برخوردار است.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از ابتکارات امام(ره) است و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بر معنویت انسان می‌افزاید زیرا اتاق فرماندهی تکفیری‌ها در رژیم صهیونیستی است، گفت: اگر جبهه مقاومت پیروز است به دلیل زنده نگه داشتن روز جهانی قدس است.

کد خبر 377037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.