دستگاه قضا با جدیت ماجرای خوانندگی یک زن در ابیانه را  رسیدگی کند

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: از دادستان و دستگاه قضایی به صورت ویژه و جدی می خواهیم به ماجرای خوانندگی یک زن در ابیانه که موجب آبروریزی شده است، رسیدگی کرده و با بی بند و باری ها برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادی و فتح خرمشهر اظهار کرد: رزمندگان اسلام با اتکا به ایمان و رهبری فرزانه، مقاومت و ایستادگی خاک‌ریز و استحکامات دشمن را در خرمشهر شکستند و خرمشهر را آزاد کردند.

وی بابیان این جمله امام راحل که فرمودند "خدا خرمشهر را آزاد کرد" افزود: در آن شرایط که همه دنیا می‌گفتند باز پس‌گیری خرمشهر ممکن نیست، اما این شهر از دشمن غاصب پس گرفته شد که می‌بایست در این روز یاد شهدای عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر را نیز گرامی داشت.

امام‌جمعه نطنز با بیان اینکه با رمز مقاومت توانستیم به فتح خرمشهر دست‌ یابیم، ابراز داشت: مگر ما نمی‌توانیم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در مباحث اقتصادی و معیشت که دغدغه مقام معظم رهبری نیز است با رمز پیمان وعده الهی خرمشهرها را فتح کنیم تا این پرچم مقدس به دست مهدی موعود برسد؟

وی تصریح کرد: با عنصر مقاومت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی و اقتصادی می‌توان پیشرفت کرد، در این صورت هر چه دشمن قوی‌تر نیز باشد عقب‌نشینی می‌کند، همان‌طور که همین رویه در یمن، سوریه و لبنان نیز وجود دارد، لذا با این رمز می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

امام‌جمعه نطنز بابیان اینکه قلب و بدنه ماه مبارک رمضان شب‌های قدر است، ابراز داشت: طبق روایات ارزش این ماه از هزار ماه بالاتر عنوان‌شده است و این شب‌ها تنها بهانه‌ای است تا ما را به ارزش مطلق الهی متصل کند.

امینی گفت: پیام ماه مبارک رمضان ظلم‌ستیزی و حمایت از محرومان است، امروز ظالم‌ترین ظالمان استکبار جهانی و صهیونیسم است. در هرلحظه از انقلاب باید دید در کدام جبهه ایستادیم امروز این شعار امیر المومنین را باید با امام پیوند زده و همیشه دشمن ظالمان و یار محرومان باشیم.

امینی در ادامه خطبه نماز جمعه افزود : پخش کلیپ آواز خوانی یک زن در روستای ابیانه ، باعث شد تا حیثیت و آبروی نطنز از بین برود. وی با انتقاد از مسئولان فرهنگی کشور افزود: متاسفانه این زن در فضای مجازی به صورت علنی در شهرها و اماکان تاریخی کشور اقدام به خوانندگی کرده که تاکنون  هیچ  شخص و  مسئولی  واکنشی نشان نداده است. وی تصریح کرد: بدون شک دهیاری، شورای اسلامی روستا و پایگاه میراث فرهنگی ابیانه در این موضوع کوتاهی کرده اند.
وی افزود: از دادستان  و دستگاه قضایی می خواهیم به صورت ویژه و جدی به این ماجرا که موجب آبروریزی شده است، رسیدگی کرده و با بی بند و باری ها برخورد کنند.


کد خبر 377036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.