تمایل شهرداری برای همکاری با هنرمندان اصفهانی

فیلم سینمایی «حاجی بابا» یا «هشتگ دوچرخه» به کارگردانی مصطفی نظری زاده با حمایت شهرداری اصفهان که در میانه های فیلمبرداری است،پذیرای شهردار اصفهان بر سر صحنه فیلم برداری بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا،فیلم بلند «حاجی بابا» یا «هشتگ دوچرخه»،چندی پیش در شهر اصفهان کلید خورد.این فیلم که برای جشنواره بین المللی فیلم کودک آماده می شود امروز،پنجشنبه دوم خرداد،پذیرای قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در یکی از لوکیشن هایش بود.

شهردار اصفهان در بازدید از این پروژه در جمع خبرنگاران با اشاره به  اقدامات فرهنگی که شهرداری در حمایت تولیدات کیفی در آثار سینمایی و تلویزیونی برای جشنواره های پیش رو انجام داده است، گفت: از آنجایی که اصفهان یک شهر فرهنگی است ما علاقمندیم تولیدات فرهنگی شهر با حضور هنرمندان اصفهانی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: ما مذاکره ای با مدیر کل سازمان صدا و سیمای اصفهان داشتیم و آنها طرحی ارائه کردند برای تولید فیلمی تحت عنوان حاجی بابا؛شهرداری اصفهان وقتی مطلع شد که این فیلم می تواند به نوعی بیانگر فرهنگ اصفهان باشد و می تواند پلی ما بین سنت و مدرنیته برای نسل جوان باشد، برای مشارکت اعلام آمادگی کردیم.

نوروزی افزود: من فکر می کنم باید نمونه هایی از این همکاری را برای تولید چنین آثاری با کمک های مالی و مساعدت هایی که شهرداری می تواند داشته باشد، در سطح شهر انجام دهیم.

شهردار اصفهان باتوجه به دائمی شدن جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان گفت: من در جشنواره هم تاکید کردم که از هنرمندان اصفهانی بیشتر  استفاده شود و با تکیه بر تجربه هنرمندان بزرگ کشور حتی هنرمندان بین المللی، بتوانیم در شهر به گونه ای حرکت کنیم که فرهنگ اصیل و ارزش های ناب اسلامی،رفتارهای صلح دوستانه و انسان دوستانه اسلامی را ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از نیاز های ضروری ما این است که به این اصالت ها بازگردیم افزود:فکر می کنم این فیلم بتواند چنین نقشی را ایفا کند و بتواند تعاملی میان گذشته و امروز را با استفاده از تکنولوژی نوین ایجاد کند و گویا این فیلم قرار است با گویش اصفهانی و با خلق و خوی اصفهانی ها تولیدی را ارائه بدهد؛ بنابراین شهرداری اصفهان آمادگی داردتا از این تولیدات حمایت کند.

کد خبر 376996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.