جمع آوری یک میلیارد ریال در جشن گلریزان خوانسار

خوانسار- رییس اداره زندان خوانسار گفت: در طول یک سال گذشته از سوی ستاد دیه استان مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض ۱۱ نفر زندانی از گروه جرائم غیر عمد از ازندان شهرستان خوانسار آزاد و با آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، محمدتقی حسنی امروز (پنج نشبه) در حاشیه برگزاری آیین جشن گلریزان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان مرتکب جرائم غیر عمد، اظهار کرد: در جشن گلریزان امسال خیران این شهرستان مبلغ یک میلیارد ریال برای آزادی این گروه از زندانیان کمک کردند.

وی گفت: در این آیین یکی از خیران این شهرستان در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مبلغ  ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با اقساط طولانی مدت اختصاص داد.

رییس اداره زندان خوانسار با بیان اینکه خوانسار نسبت به سایر شهرستان‌های استان کمترین تعداد زندانی جرائم غیر عمد را دارد، گفت: خیران این شهرستان در طول سال برای کمک به آزادی این گروه از زندانیان و رفع نیازهای خانواده‌های زندانیان مشارکت و همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته از سوی ستاد دیه استان مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض زمینه آزادی ۱۱ نفر زندانی از گروه جرائم غیر عمد از زندان شهرستان خوانسار  فراهم شد که به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

حسنی تأکید کرد: مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

کد خبر 376995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.