۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
خبرهای تازه از یار مهربان

هر هفته لابه لای اخبار می توانید رویدادهایی را مربوط به دنیای کتاب بیابید اخباری مانند افتتاح یک نمایشگاه، یک همایش برای کودکان و نوجوانان و یا برگزار کارگاه های داستانی که همه این فعالیت ها با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می شوند و در عرصه کتاب مهمترین اخبار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هر هفته می توانید مهمترین رویدادهایی که در دنیای کتاب رخ می دهد را در ایمنا دنبال کنید.

هر داستان باید دریچه‌ای نو از ساختار و فرم را برای مخاطب بگشاید

سیاوش گلشیری در نخستین جلسه کارگاه داستان‌نویسی یا نویسندگی خلاق در شهر کتاب اصفهان، گفت: اولین چیزی که مخاطب را درگیر داستان می‌کند، آن کنجکاوی‌ای است که شما در داستان برای او ایجاد می‌کنید. البته قرار نیست ما به عنوان نویسنده اندیشه‌هایمان را در داستانمان بلند بلند مکتوب کنیم اما باید طوری بنویسیم که خواننده درگیر کتاب ما و کلمات ما بشود.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان آغاز به کار کرد

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در زمینه های مختلف قرآنی و با مشارکت ۷۰ مشارکت کننده در بیشتر از ۱۸۰ غرفه، عصر روز شنبه ۲۸ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان افتتاح شد.

بروجردی: اسناد ملی باید به سرعت دیجیتال شوند

مراسم افتتاحیه ساختمان جدید سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منطقه مرکزی کشور (اصفهان) امروز شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه با حضور اشرف بروجردی مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در ملک شهر اصفهان برگزار شد. بروجردی در این مراسم گفت: همه دستگاه‌های متولی فرهنگی باید اهمیت اسناد را بدانند. همه اسناد باید دیجیتال شود و این، همت و تلاش همه دستگاه‌ها در استان‌ها را می‌طلبد.

نخستین همایش استانی قصه‌گویی در ادبیات کودک و نوجوان

نخستین همایش استانی قصه‌گویی در ادبیات کودک و نوجوان در شهرستان شهرضا برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند به اصفهان، شهرضا، خیابان ارشاد، فرعی ۲۹ دفتر مدیریت دبستان غیردولتی گل‌های زندگی مراجعه کرده یا با شماره ۵۳۲۳۳۳۰۶-۰۳۱ تماس بگیرند.

تبدیل شدن روزنامه‌های محلی به روزنامه‌های سراسری یک آفت است

نشست رونمایی از کتاب «بازنگری روزنامه‌نگاری معاصر» با حضور فائزه تقی‌پور نویسنده این اثر و ابراهیم ماهیان در شهر کتاب اصفهان برگزار شد. تقی‌پور با بیان اینکه انتخاب رشته علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری مسیر زندگی‌اش را تغییر داده است، گفت: در دوران کارشناسی با استادان برجسته و در محیطی علمی و فعال، نگاه جدیدی نسبت به رشته علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری به دست آوردم که یکی از بهترین دوران‌های تحصیلی من بود.

کد خبر 376978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.