همکاری کسبه لازمه رفع سد معبر کوچه یخچال‎ها

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: برای کاهش ترافیک و رفع سد معبر در کوچه یخچال‌ها همکاری کسبه لازم و ضروری است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث پارکینگ در کوچه کرمانی، یک‌طرفه شدن معابر این نقطه از شهر و نصب دوربین برای کنترل رفت و آمد خودروها از جمله اقداماتی است که شهرداری برای رفع مشکل تردد شهروندان و گردشگران در کوچه یخچال‌ها انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه کسبه کوچه یخچال‌ها باید برای رفع سد معبر همکاری کنند، افزود: اگر از طریق پلیس راهور اعمال قانون به طور جدی انجام شود، رانندگان عبوری در این محور نیز توجه بیشتری به رعایت قانون راهنمایی و رانندگی خواهند داشت و بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به کسبه کوچه یخچال واقع در خیابان هاتف، تاکید کرد: چنانچه به اخطارهای ابلاغ شده توسط شهرداری در خصوص رعایت نظافت و رفع سد معبر همکاری لازم صورت نگیرد، مجبور به اعمال قانون خواهیم شد.

وی با بیان اینکه تابلوهای ترافیکی و دوربین کنترل ترافیک در کوچه یخچال‌ها نصب شده است، افزود: همکاری کسبه باعث ایجاد آرامش در تردد گردشگران و شهروندان می‌شود.

کارگر تصریح کرد: یکی از وظایف مهم شهرداری سد معبر است و می‌توانیم طبق قانون برای رفع سد معبر به صورت جرایم و توبیخ اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه جمعیت منطقه سه روزها دو برابر جمعیت ساکن در آن است به همین دلیل ترافیک معابر منطقه دو برابر می شود، افزود: جمعیت روزهای منطقه سه با توجه به وجود بازارها و مغازه‌های تجاری دو برابر جمعیت شب‌های آن است از این رو با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

کد خبر 376970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.