​شهرآوردی در غیاب محرومان کتک کاری!

​دویست و چهارمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"شهرآورد اصفهان در غیاب محرومان کتک کاری" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به شهرآورد بانوان اصفهان میان تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن دارد. این دوتیم در حالی به مصاف هم می‌روند که دیدارهای هفته قبل خود را با شکست پشت سر گذاشته‌اند. ذوبی‌ها در این دیدار ٣بازیکن خود را نیز به دلیل درگیری‌های لفظی، فیزیکی و کتک کاری‌های هفته گذشته برابر شهرداری سیرجان به خاطر محرومیت در اختیار ندارد.

"همان تیم ترسناکی که سالها می‌شناختیم" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به تحلیل عملکرد سپاهان فصل ٩٨-٩٧ با فصول قبل‌تر پرداخته است. در قسمتی از این مطلب آمده است:

تیمی که فصل قبل برای بقا در لیگ برتر می‌جنگید امسال با خریدهای خوب تا آخرین بازی لیگ برای قهرمانی جنگید. سپاهان در این فصل آمار خوبی از خود به جا گذاشت، عنوان آقای گلی لیگ، بیشترین پاس منجر به گل توسط محمد کریمی، عنوان ١٧بازی متوالی بدون شکست که رکورد ١٦بازی بدون پرسپولیس را نیز از پیش رو برداشت. سپاهان در این فصل ٤٦گل به ثمر رساند که ١٥گل بیشتر از فصل قبل بود؛ زرد پوشان در این فصل تنها ٢شکست را تجربه کردند که فصل قبل ۱۳ بار شکست خوردند.

"پارسال ذوب آهن مشتری‌ام بود" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و چهارمین شماره "فوتبال اصفهان"است که به نقل از فراز امامعلی مهاجم جوان تیم پیکان بیان شده است که وی از پیشنهادات فصل قبل خود صحبت کرده و می‌گوید: فصل گذشته پیشنهادات خوبی از ذوب آهن و فولاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم با قرارداد پایین تر در تیم خودم پیکان بمانم. در سال جاری با تامل بیشتری به پیشنهاداتم فکر کرده و تصمیم می‌گیرم.

"همه اسدی را می‌خواهند"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 376956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.