۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
پیش فروش قبر

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان جهت تهیه پیش مجوز دفن (پیش خرید قبر) در سال‌جاری از یکم تا پنجم هر ماه به استثناء روزهای تعطیل پیش فروش قبور انجام خواهد شد.

سیدرضا جعفریان‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال در این سازمان از یکم تا پنجم هر ماه به استثناء روزهای تعطیل پیش فروش قبور انجام می‌شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی به دفاتر خدمات عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در شهرداری‌های مناطق ۹ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ و یا واحد امور متوفیان آرامستان باغ رضوان واقع در ساختمان اداری اتاق شماره ۲۷ مراجعه و نسبت به تهیه پیش مجوز دفن اقدام کنند.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در آینده نزدیک از طریق سایت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به آدرس www.isfahan.ir/aramestan  و یا اپلیکیشن  (نرم‌افزار موبایل)، تمام خدمات آرامستان باغ رضوان را دریافت کنند، تصریح کرد: همچنین شماره تلفن ۳۰ ۳۰ ۷۲ ۳۵ سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در تمام ساعات شبانه روز  آماده پاسخگویی به شهروندان خواهد بود.

به گزارش ایمنا، آدرس دفاتر خدمات عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به شرح ذیل است:

۱- شهرداری منطقه ۹ خیابان میرزا طاهر میدان سردار شهید مهدی نصر        

۲-شهرداری منطقه ۱۱خیابان شهیدان غربی جنب میدان شهرداری   

۳-شهرداری منطقه ۱۲ خیابان امام خمینی بهارستان غربی بعد از ایستگاه مترو   

۴-شهرداری منطقه ۱۳ کندرو بزرگراه شهید میثمی حد فاصل شهرک امیر حمزه و ولی عصر

کد خبر 376955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.