تبدیل میدان پنج طبقه خانه اصفهان به محور فرهنگی

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: میدان پنج طبقه خانه اصفهان به یکی از محورهای فعال فرهنگی منطقه تبدیل خواهد شد.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برای هر محله از محلات ۱۷ گانه منطقه هشت محوری فرهنگی هنری در نظر گرفته شده است که میدان پنج طبقه یکی از فعال‌ترین محورهای این منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال کم نظیر شهروندان این منطقه از ویژه برنامه «مهمانی با صفا» گفت: جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در میدان بزرگ و پرتردد پنج طبقه در خانه اصفهان آغاز فصل جدیدی از برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای این محله بود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان تصریح کرد: میهمانی با صفا که به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه هشت و اداره تفریحی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان و با مشارکت باغ بانوان طلوع اجرا شد، برنامه‌ای شاد که با استقبال بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم مواجه شد.

وی با بیان اینکه در حاشیه برنامه میهمانی با صفا به برگزیدگان مسابقه پخت غذاهای سالم و سنتی ویژه افطار هدایایی تقدیم شد، گفت: غرفه‌های فروش صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی بانوان از دیگر برنامه‌های جانبی این جشن بود.

هاشمیان با تاکید بر اینکه منطقه هشت شهرداری اصفهان دارای بیشترین تعداد از فرهنگسراهای محلی شهر است، گفت: همین امر باعث شده سرانه فرهنگی شهروندان این منطقه و تعداد برنامه های اجرا شده در این مراکز شاخص بالایی را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: مشارکت شهروندان در برنامه‌های فرهنگی منطقه ملاک مناسبی برای دریافت بازخورد و ارزیابی کیفی برنامه‌ها محسوب می‌شود که خوشبختانه میزان رضایت شهروندان از ویژه برنامههای فرهنگی منطقه بالا بوده است.

کد خبر 376952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.