راه‌اندازی دفاتر سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌ها در اصفهان

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان گفت: دفاتر سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان راه‌اندازی شد.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با توجه به بررسی‌های انجام شده توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و کمیسیون امور اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان تغییر کاربری خانه‌های سلامت در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این خانه‌ها تا قبل از این در حوزه سلامت جسم و در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت فعالیت داشت و از امروز کارکرد این خانه‌ها تغییر یافته است.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت این مراکز از این پس در حوزه مسایل سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد بود، افزود: نام این دفاتر نیز به عنوان سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تغییر یافته است.

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در همه مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان شعبه‌ای از این دفاتر وجود دارد، افزود: جلسات توجیهی آشنایی با آسیب‌های اجتماعی برای مسئولان و کارکنان این مراکز برگزار شده است و ماموریت جدید به آنها ابلاغ شده است.

 وی ابراز امیدواری کرد با فعالیت این دفاتر در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان در حوزه پیشگیری  از آسیب‌ها پویایی بیشتری را در شهر شاهد باشیم و این امر منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

محمدی تصریح کرد: آموزش مهارت کنترل رفتار در خانواده‌ها، ترویج رفتارهای بهنجار و افزایش آگاهی خانواده‌ها در فرزندپروری سالم در این دفاتر در دستور کار است.

کد خبر 376938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.