حیف از شهرزاد که تهیه کنندگانش چنین زالوهایی باشند

حیف از آن اثر هنرمندانه و ماندگار آقای حسن فتحی که تهیه‌کنندگانش چنین زالوهایی باشند. امیدوارم این شیادان هرچه زودتر محکومیتشان صادر و اجرا شود. پول مردم بی‌گناه و شریف ایران خوردن ندارد و شرم آور است. دوستان عزیز بنده به هیچ وجه طرفدار شلاق و شلاق زدن نیستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام پاوه نژاد با انتشار عکسی از خود در کنار امیرحسین رستمی، به بهانه درگذشت پدر این بازیگر در اینستاگرام خود نوشته است:

رفیقم، برادرم، همیشه یاور و همدل، امیرحسین جان. سفر ابدی پدر نازنینت را عمیقاً تسلیت میگم. میدانی که حالت را خوب می دانم، این چند شبانه روز بی قراری‌ها و دعاها و ناتوانی من و ما برای کمک به دل غمگینت.

میدانم که میدانی، همپای تو غمگین و سوگوار شدم و روزهای این چنینی را به یاد آوردم که تو و سایر عزیزانم کنارم بودین، اما غم و اندوه و دلتنگی این رنج را درمانی نیست. صبر، صبر، صبر.

از خدا برای دل مهربانت صبوری بیش از این آرزو می‌کنم. این قاب یادگار همان روزهای من است که مهر شما عزیزان به کار و زندگی برگشتم. ما کنارت هستم رفیق.

روح همه عزیزان سفر کرده‌مان غرق نور و رحمت و شادی.

منوچهر هادی با قرار دادن عکسی از خود در کنار عمو پورنگ، در اینستاگرامش این‌گونه آورده است:

ما بچه بودیم همین شکلی بودی

بزرگ شدیم، همون شکلی هستی

پیر میشیم، همین شکلی میمونی

 ما می‌میریم، تو همین جوری میمونی

 بمون پسر با معرفت خیلی به درد بخور

مردی برای همه دوران‌ها.

لیلا بلوکات نیز به بهانه درگذشت پدر امیرحسین رستمی، با انتشار ویدیویی از پشت صحنه هشتگ خاله سوسکه در اینستاگرامش نوشته است:

تسلیت به امیر حسین رستمی برای فوت پدر گرانقدرش. روحشون شاد.

 این ویدئو برای پشت صحنه شبهای هشتگ خاله سوسکه در شب‌های سرد زمستان به یادگار بود تو گوشیم گذاشتم.

امیر حسین جان، تمام زمان‌هایی که سر فیلمبرداری بودی ما رو شاد می‌کردی. امیدوارم غم هرچه زودتر از تو دور بشه.

شهره سلطانی با پست کردن این عکس در صفحه مجازی خود آورده است:

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیا است، پروانه متولد می‌شود. برای پروانه شدن راه زیادی لازم است، باید قبل از آن به قدر کافی شجاع شد. باید فهمید که پرواز آنقدرها هم که فکر می‌کنیم ساده نیست. باید دانست که اگر ترس در دل راه یابد، سقوط حتمی است. برای پروانه شدن گذشتن از تنگنای پیله‌های در هم تنیده شده زندگی لازم است. گاه چنان این پیله‌ها در هم گره خورده‌اند که خستگی در تک تک سلولهای بدن خانه می‌کنند و این خیال به وجود می‌آید که رهایی غیر ممکن است. ولی تنها کسانی می‌توانند پروانه شوند که بیش از همه امید داشته باشند و البته صبر. پروانه به ناچار باید پرواز کند و شرط اول پرواز گشودن بال‌هاست. بال‌های ضعیف و رنجور پروانه را از پرواز باز می‌دارد. پروانه بودن، قلب پروانه‌ای می‌طلبد و احساس پروانه‌ای برای یافتن گل‌ها. برای درک زندگی و اینکه در نگاه کسانی که معنی پرواز را نمی‌فهمند هرچه اوج بگیری کوچک‌تر می‌شوی.

بعد از آنکه پرویز پرستویی خواستار اجرای حکم شلاق هادی رضوی، تهیه کننده شهرزاد و یکی از مفسدان اقتصادی در حضور سینماگران شده بود، حالا با انتشار ویدیوی تازه‌ای از دادگاه او در اینستاگرامش آورده است:

شاهکارهای هادی رضوی یکی از تهیه کنندگان سریال شهرزاد.

حیف از آن اثر هنرمندانه و ماندگار آقای حسن فتحی که تهیه‌کنندگانش چنین زالوهایی باشند. امیدوارم این شیادان هرچه زودتر محکومیتشان صادر و اجرا شود. پول مردم بی‌گناه و شریف ایران خوردن ندارد و شرم آور است. دوستان عزیز بنده به هیچ وجه طرفدار شلاق و شلاق زدن نیستم. اگر چنین چیزی گفتم فقط از عصبانیت بوده که این آدم‌ها روز به روز دارند تکرار می‌شوند و به خصوص در حوزه فرهنگ حضور پیدا می‌کنند. بنده را ببخشید اگر اسم شلاق آوردم. چون به هیچ وجه طرفدار شلاق زدن آن هم در ملاء عام نبوده و نیستم.

کد خبر 376874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.